Problem z renderingiem VOBów 1226 3

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 4.11.2015 roku

Wyświetleń 1226

Odpowiedzi 3

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Witam, znalazłem jakiegoś ZENa na WOGu, stworzyłem plik .ini w którym ustawiłem world="nazwa tego ZENa.ini", ale mam problem, otóż mam ustawioną widoczność na 300% a jednak VOBy zanikają bardzo blisko postaci, da się coś z tym zrobić?
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Możliwe ze są uszkodzone portale. Nie wiem czemu miały by inaczej znikać. Może ktoś od Spacera ?  @Splash  @Caesum
 


gothic1210
  • Gość
W G2 da się wstawić "obiekt", który ogranicza widoczność innych vobów. Możliwe, że to to. Nie wiem jednak jak dokładnie się to nazywa. 
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Problem z renderingiem VOBów
#3 2015-11-15, 00:07(Ostatnia zmiana: 2015-11-15, 00:20)
Wstaw zCZoneVobFarPlaneDefault do świata i ustaw zasięg widzenia na np. 14000. Podobnie wstaw zCZonezFogDefault i też daj 14000. Jeśli to już jest gotowy .ZEN a nie tylko .3DS z którego zrobiłeś świat, sprawdź czy przypadkiem już nie ma w/w vobów i czy nie mają podanych niskich wartości.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry