Gothic 2: 2h jako 1h 2035 2

O temacie

Autor Stiger_PL

Zaczęty 1.11.2015 roku

Wyświetleń 2035

Odpowiedzi 2

Stiger_PL

Stiger_PL

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam!
Chciałbym się dopytać o skrypt który sprawiłby, że jeśli nie spełniamy warunków wymaganych do noszenia broni jednoręcznej, to pod pewnymi warunkami moglibyśmy używać tej broni jako dwuręcznej. Jeśli jest taka możliwość, to czy ktoś mógłby mi opisać jak to zrobić? Z góry bardzo dziękuje!

P.S. Jeśli wątek na ten temat już powstał to proszę tylko o link, bo najwidoczniej musiałem go przeoczyć przeszukując  :D
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Jako iż funkcja sprawdzająca czy postać spełnia wymagania do założenia broni nie siedzi w skryptach, tylko w samym silniku, nie jest to możliwe bez użycia Ikarusa i LeGo. Z poziomu zwykłych skryptów można najwyżej wywołać funkcję, gdy postać nie spełnia warunków, a spróbuje założyć broń (Content\Story\G_Functions\G_CanNotUse.d), jednak to nie wystarczy. Wymagałoby to sprawdzenia zaznaczonej broni w ekwipunku (Hookengine) i zmiany jej typu, jeśli postać nie spełnia wymagań.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Stiger_PL

Stiger_PL

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mhm dziękuje za odpowiedź, jako że zabawa z Ikarusem itd. nie jest w moim planie to sobie poprostu to odpuszczę.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry