Nowa zbroja ze starym modelem G1 877 1

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 30.10.2015 roku

Wyświetleń 877

Odpowiedzi 1

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Mam problem z dodaniem zbroi do gry, w skrypcie przy visual dałem 1, żeby zbroja miała inną texturę, texturę nazwałem na końcu z V1 i dodałem ją w formacie tga do folderu textures, po włączeniu gry zbroja miała texturę V0, a nie V1 jak napisałem w skrypcie. Próbowałem textures.vdf dodać .disbale na końcu, ale to nic nie dało.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Jest to bug, gra nie chce jej skompilować, trzeba jej podać w formacie .tex by Gothic rejestrował.
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry