Błąd "U:PAR: Unknown identifier: INSTANCE (line 85)" 1796 1

O temacie

Autor Acaelus

Zaczęty 20.05.2016 roku

Wyświetleń 1796

Odpowiedzi 1

Acaelus

Acaelus

Użytkownicy
posty21
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam, w jednym z tych 2 dialogów mam błąd, tylko nie moge rozkminić co jest nie tak. nawet nie wiem w ktorym konkretnie wiec zamieszczam oba. Ktoś coś wie na ten temat?

// *Script was make in Easy Dialog Maker (EDM)

//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Ezra_EXIT(C_INFO)
{
npc             = GLA_5006_Ezra;
nr              = 999;
condition = DIA_Ezra_EXIT_Condition;
information = DIA_Ezra_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Ezra_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Ezra_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Ezra_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = GLA_5006_Ezra;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Ezra_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_Ezra_HELLO1_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "To ty jesteś Ezra?";
};

FUNC INT DIA_Ezra_HELLO1_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_5001_Boromir_HELLO11))
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Ezra_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Ezra_HELLO1_15_01"); //Nazywasz się Ezra?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Ezra_HELLO1_03_02"); //Może, a o co chodzi?
    AI_Output (other, self ,"DIA_Ezra_HELLO1_15_03"); //Przysłał mnie Boromir. Byłem z nim na polowaniu i poprosił mnie, żebym zaniósł ci mięso.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Ezra_HELLO1_03_04"); //Ah tak, Daj to tutaj!
   
  If (Npc_HasItems (other, ItFoMuttonRaw) >=11)
{
    B_GiveInvItems (other, self, ItFoMuttonRaw, 11);

    AI_Output (self, other ,"DIA_Ezra_HELLO1_03_05"); //Dziękuję, teraz mogę się brać do pracy.

    B_LogEntry                     (TOPIC_Polowanie2,"Ezra dostał swoje mięso. Mam nadzieje, że chociaż da mi trochę swojego specjału za fatygę.");
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_Polowanie2, LOG_SUCCESS);
    MIS_Polowanie2 = LOG_SUCCESS;

    B_GivePlayerXP (25);

   }
   else
   {
    AI_Output (other, self ,"DIA_Ezra_HELLO1_15_06"); //Niestety, nie mam go już.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Ezra_HELLO1_03_07"); //Jak to? Chcesz mi powiedzieć, że zjadłeś wszystko, co upolowaliście?
    AI_Output (other, self ,"DIA_Ezra_HELLO1_15_08"); //No cóż...
    AI_Output (self, other ,"DIA_Ezra_HELLO1_03_09"); //A niech cię licho! Wynoś się stąd!

    B_LogEntry                     (TOPIC_Polowanie2,"Nie miałem odpowiedniej ilości mięsa, mogłem go jednak nie jeść. Ezra nie ma z czego ugotować jedzenia dla myśliwych. Lepiej będzie jak nie będę się u niego pokazywał jakiś czas.");
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_Polowanie2, LOG_FAILED);
    MIS_Polowanie2 = LOG_FAILED;
};
//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_Ezra_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc          = GLA_5006_Ezra;
   nr           = 2;
   condition    = DIA_Ezra_HELLO2_Condition;
   information  = DIA_Ezra_HELLO2_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Wyglądasz na maga";
};

FUNC INT DIA_Ezra_HELLO2_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Ezra_HELLO1))
    && (MIS_Polowanie2 == LOG_SUCCESS)

    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Ezra_HELLO2_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Ezra_HELLO2_15_01"); //Wyglądasz jak mag, ale ludzie w obozie mówią o tobie jak o kucharzu.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Ezra_HELLO2_03_02"); //Jestem magiem, uzdrowicielem, alchemikiem i znam się też trochę na fachu gastronomicznym.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Ezra_HELLO2_03_03"); //Ale myśliwi widzą we mnie tylko kucharza ze względu na moją potrawkę z dzikiego mięsa.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Ezra_HELLO2_15_04"); //Co to za potrawka?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Ezra_HELLO2_03_05"); //Kiedy zmarła moja babka, rodzina dzieliła się jej majątkiem.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Ezra_HELLO2_03_06"); //Przepis na tę potrawkę znalazłem w jej domu.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Ezra_HELLO2_03_07"); //Chcesz spróbować?

    Info_AddChoice (DIA_Ezra_HELLO2, "Nie, dziękuję", DIA_Ezra_HELLO2_Nie);
    Info_AddChoice (DIA_Ezra_HELLO2, "Chętnie", DIA_Ezra_HELLO2_Tak);
    Info_ClearChoices (DIA_Ezra_HELLO2);
};

FUNC VOID DIA_Ezra_HELLO2_Tak()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Ezra_HELLO2_Tak_15_01"); //Chętnie.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Ezra_HELLO2_Tak_03_02"); //Więc prosze.

    CreateInvItems (self, ItFo_XPStew, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItFo_XPStew, 1);

    AI_Output (self, other ,"DIA_Ezra_HELLO2_Tak_03_03"); //Smacznego.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Ezra_HELLO2_Tak_15_04"); //Dzięki.
    Info_ClearChoices (DIA_Ezra_HELLO2);
};

FUNC VOID DIA_Ezra_HELLO2_Nie()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Ezra_HELLO2_Nie_15_01"); //Nie, dziękuję. Nie lubię babcinych wynalazków.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Ezra_HELLO2_Nie_03_02"); //Szkoda, nie wiesz co tracisz.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Ezra_HELLO2_Nie_03_03"); //No cóż, twoja sprawa.

    Info_ClearChoices (DIA_Ezra_HELLO2);
};

//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================

INSTANCE DIA_Ezra_HELLO3 (C_INFO)
{
   npc          = GLA_5006_Ezra;
   nr           = 3;
   condition    = DIA_Ezra_HELLO3_Condition;
   information  = DIA_Ezra_HELLO3_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Pełnisz tutaj również funkcję handlarza?";
};

FUNC INT DIA_Ezra_HELLO3_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Ezra_HELLO1))    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Ezra_HELLO3_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Ezra_HELLO3_15_01"); //Pełnisz tutaj również funkcję handlarza?


    if (MIS_Polowanie2 == LOG_SUCCESS)
    {
        AI_Output (self, other ,"DIA_Ezra_HELLO3_03_03"); //Tak, mogę ci coś sprzedać, jeśli chcesz.

            if (MIS_Polowanie2 == LOG_FAILED)
            {
                AI_Output (self, other ,"DIA_Ezra_HELLO3_03_05"); //Tak, ale zapomnij, że cokolwiek ode mnie dostaniesz żarłoku!
            };
        };
     
};

//========================================
//-----------------> HELLO4
//========================================

INSTANCE DIA_Ezra_HELLO4 (C_INFO)
{
   npc          = GLA_5006_Ezra;
   nr           = 4;
   condition    = DIA_Ezra_HELLO4_Condition;
   information  = DIA_Ezra_HELLO4_Info;
   permanent = TRUE;
   trade        = TRUE;
   description = "Pokaż mi, co tam masz (HANDEL)";
};

FUNC INT DIA_Ezra_HELLO4_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Ezra_HELLO3))
    && (MIS_Polowanie2 == LOG_SUCCESS)
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Ezra_HELLO4_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Ezra_HELLO4_15_01"); //Pokaż mi, co tam masz.
    B_GiveTradeInv (self);
};


// *Script was make in Easy Dialog Maker (EDM)

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Merkur_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = GLA_5005_Merkur;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Merkur_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_Merkur_HELLO1_Info;
   permanent = FALSE;
   Important    = TRUE;
};

FUNC INT DIA_Merkur_HELLO1_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Ezra_HELLO1))
    && (MIS_Polowanie == LOG_FAILED)
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Merkur_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (self, other ,"DIA_Merkur_HELLO1_03_01"); //Dlaczego Ezra tak się wściekł?



    Info_AddChoice (DIA_Merkur_HELLO1, "Chyba ma zły dzień", DIA_Merkur_HELLO1_obrazilsie);
    Info_AddChoice (DIA_Merkur_HELLO1, "Nie dostałswojego mięsa", DIA_Merkur_HELLO1_mieso);
};

FUNC VOID DIA_Merkur_HELLO1_obrazilsie()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Merkur_HELLO1_obrazilsie_15_01"); //Chyba ma zły dzień, poprosiłem go, żeby dał mi trochę tej pysznej potrawki ale wkurzył się na mnie.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Merkur_HELLO1_obrazilsie_03_02"); //Tak, to możliwe. Wysłał Boromira do lasu po mięso ale ten nic nie przyniósł.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Merkur_HELLO1_obrazilsie_03_03"); //Miał bym dla ciebie małe zadanie.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Merkur_HELLO1_obrazilsie_15_04"); //Jakie zadanie?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Merkur_HELLO1_obrazilsie_03_05"); //Zdobądź dla nas mięso, jekieś 15 sztuk. Może wtedy Ezra się uspokoi.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Merkur_HELLO1_obrazilsie_03_06"); //Mam iść sam do lasu?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Merkur_HELLO1_obrazilsie_03_07"); //Boisz się?
    AI_Output (other, self ,"DIA_Merkur_HELLO1_obrazilsie_15_08"); //Nie chcę skończyć w brzuchu jakiejś bestii.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Merkur_HELLO1_obrazilsie_03_09"); //Skoro tak, to jak tu dotarłeś?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Merkur_HELLO1_obrazilsie_03_10"); //Przecież musiałeś przejść przez las.


    Log_CreateTopic            (TOPIC_zlyezra, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_zlyezra, LOG_RUNNING);
    B_LogEntry                     (TOPIC_zlyezra,"Ezra jest na mnie wściekły, Merkuriusz może mi pomóc się z nim dogadać.");
    Info_ClearChoices (DIA_Merkur_HELLO1);
};

FUNC VOID DIA_Merkur_HELLO1_mieso()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Merkur_HELLO1_mieso_15_01"); //Byłem z Boromirem na polowaniu, poprosił mnie, żebym zaniósł upolowaną dziczyzne do Ezry ale byłem taki głodny...
    AI_Output (self, other ,"DIA_Merkur_HELLO1_mieso_15_02"); //Ah rozumiem, Ezra znowu eksperymentuje w kulinariach i czeka na to mięso już od rana.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Merkur_HELLO1_mieso_03_03"); //Boromirowi się nie spieszyło, a na dodatek zjadłeś wszystko co upolowaliście.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Merkur_HELLO1_mieso_03_04"); //Jest tylko jeden sposób na to, żeby mu przeszło.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Merkur_HELLO1_mieso_15_05"); //Jaki?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Merkur_HELLO1_mieso_03_06"); //Nie jestem do końca pewny, ale wydaje mi się, że słyszałem raz jak Ezra mówił coś o jakiejś żadkiej roślinie.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Merkur_HELLO1_mieso_03_07"); //Może gdybyś ją odnalazł, to Ezra zapomniałby o twoim wybryku.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Merkur_HELLO1_mieso_15_08"); //Wiesz coś więcej o toj roślinie?
    AI_Output (other, self ,"DIA_Merkur_HELLO1_mieso_15_09"); //Jak wygląda, albo gdzie rośnie?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Merkur_HELLO1_mieso_03_10"); //Niestety, nic nie wiem.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Merkur_HELLO1_mieso_15_11"); //No cóż, mimo wszystko dziękuję za radę.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Merkur_HELLO1_mieso_03_12"); //Służę uprzejmie.


    MIS_zlyezra1 = LOG_RUNNING;

    Log_CreateTopic            (TOPIC_zlyezra1, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_zlyezra1, LOG_RUNNING);
    B_LogEntry                     (TOPIC_zlyezra1,"Merkuriusz twierdzi, że Ezra poszukuje jakiejś żadkiej rośliny. Może gdy ją odnajdę, to Ezra zapomni o tym mięsie. Muszę iść do lasu i rozejżeć się. Problem w tym, że nie wiem gdzie, ani nawet czego szukać.");
    Info_ClearChoices (DIA_Merkur_HELLO1);
};
//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_Merkur_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc          = GLA_5005_Merkur;
   nr           = 2;
   condition    = DIA_Merkur_HELLO2_Condition;
   information  = DIA_Merkur_HELLO2_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Boromir mnie przyprowadził";
};

FUNC INT DIA_Merkur_HELLO2_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Merkur_HELLO1))
    && (MIS_zlyezra == LOG_RUNNING)
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Merkur_HELLO2_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Merkur_HELLO2_15_01"); //Przyszedłem tu z Boromirem, Pomogłęm mu w polowaniu i pokazał mi drogę do waszego obozu.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Merkur_HELLO2_03_02"); //Co?  Przyprowadził cię tu a nawet nie przyniósł nic do jedzenia?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Merkur_HELLO2_03_03"); //Już ja mu pokażę...

    B_Attack (self, GLA_5001_Boromir, AR_NONE,1);
    AI_StopProcessInfos (self);
};


dziękuję z góry za pomoc
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
W dialogu DIA_Ezra_HELLO1_Info brakuje klamry ze średnikiem oznaczającego koniec funkcji.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry