Miecze zamiast złota [Gothic 2] 3337 7

O temacie

Autor aragnis

Zaczęty 19.10.2015 roku

Wyświetleń 3337

Odpowiedzi 7

aragnis

aragnis

Użytkownicy
posty32
Profesjabrak
  • Użytkownicy

aragnis

Miecze zamiast złota [Gothic 2]
2015-10-19, 17:44(Ostatnia zmiana: 2015-10-19, 18:22)
Witam, mój problem polega na tym iż tworzę moda do gothica 2 noc kruka napisałem już sporo npc questów dodałem nowe pancerze oraz bronie,  gdy zacząłem go testować wszystko działa dobrze lecz znalazłem 2 bugi, Sentenza, Lee oraz wszyscy którzy chcą złoto w rozmowie zamiast złota chcą magiczne miecze dwuręczne a gdy z kimś handluję w ekwipunku wszystko działa normalnie. Próbowałem naprawić tego buga lecz nic nie wskórałem wiecie co może być tego przyczyną? Mam też inny problem w jarkhendarze lance oraz cico powinni leżeć martwi są żywi a Thorus leży martwy.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
prywatnie też jesteś taki konkretny?
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
prywatnie też jesteś taki konkretny?

  :|

Co do problemu: jaki dialog konkretnie (tzn. opcja)?

Co do żywych postaci, które powinny być martwe: zależy to od:
  • rozdziału
  • chęci gry (czasami po prostu skrypt B_KillNpc() nie zadziała (bardzo rzadko to się dzieje)
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

aragnis

aragnis

Użytkownicy
posty32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cóż z npc chodzi mi o to że np  Lee chce 500 sztuk złota za pancerz najemnika a Sentenza 50 za wejście na farmę jak i straż w khorinis 100 trzeba im dać to złoto w rozmowie ale coś się zbugowało i zamiast złota chcą magiczne miecze dwuręczne jak miałem 300 sztuk złota straż mówiła że nie widzi żadnego złota ale gdy miałem przy sobie 50 mieczy magicznych uznali że to złoto i mnie wpuścili do miasta. Tak samo jest ze wszystkimi którzy chcą złoto w dialogu.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
To wejdź do ich plików dialogu i pozmieniaj to.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Widzę bawiłeś się przedmiotami... Nie zmieniłeś przypadkiem instance tych przedmiotów? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
A mnie tam sie podoba. Zawsze twierdziłem ze magiczne miecze powinny być waluta w serii gothic. Czekam na moda
 

aragnis

aragnis

Użytkownicy
posty32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Już nie ważne, rozwiązałem problem temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry