Ja doradzę:
Użyj ocnpc._zCVob_trafoObjToWorld[3,7,11] (7 możesz pominąć, bo to wysokość, jeśli nie jest to skrypt zapadni, jeśli jest, ta też musi być użyta) i jak npc będzie się znajdował w nadym Z (3) / X (11), uruchamiaj funkcję - FrameFunctions użyj zamiast triggera.
Uwaga: _zCVob_trafoObjToWorld[numer] to FLOAT. Polecam taką formułkę:
if (floatToInt(zCVob_trafoObjToWorld) > ChcianaWartość - 10)
&& (floatToInt(zCVob_trafoObjToWorld) < ChcianaWartość + 10)
Ta formułka to prototyp. Jeśli nie chcesz zrobić tego na intach, polecam:
if (gef(zCVob_trafoObjToWorld, subf(mkf(ChcianaWartość), mkf(10)))
&& (lef(zCVob_trafoObjToWorld, addf(mkf(ChcianaWartość), mkf(10)))
Jak to zrobić? Dodaj w skryptach (wywołuj co jakiś czas, nieważne ile razy na ile sekund itp.) PrintScreen(inttostring(zCVob_trafoObjToWorld), x, y, font, czas) i na danym miejscu zrób printscreen (klawiatura), po czym w skryptach przepisz to z screena (chcianaWartość!) i w ten sposób wygrałeś życie.
Do administracji:
Podczas pisania [ x ] (bez spacji) środkuje słowo (od tych znaków) do następnego entera.
Przykład:
zCVob_trafoObjToWorld
- + zCVob_trafoObjToWorld[y]