Problem ze skryptem PC_HERO 2026 4

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 23.08.2015 roku

Wyświetleń 2026

Odpowiedzi 4

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Zmieniłem atrybuty i umiejętności władania brońmi a mimo to w grze i tak jest bez zmian:
http://s5.ifotos.pl/img/Przechwyt_wqqswxn.png
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Daj z łaski swojej cały odcinek tego kodu - od średnika, do średnika, bo mam coś dziwne przeczucie :lol2:
 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
http://s2.ifotos.pl/img/Przechwyt_wqqsspq.png
Tak, zmieniłem mu wygląd na szkieleta i mam pytanie, co mogę zrobić żeby po założeniu zbroi była widoczna czaszka, bo ucina mu głowę.
Oraz do czego służy funkcja która jest pod Npctype
"bodyStateInterruptableOverride    = TRUE;" ?
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Żeby szkielet po założeniu pancerza miał łeb, musisz przerobić ASC :D
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Albo zrobić nowy typ głowy, jako morph mesh i zrobić skrypt .mms
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry