Witam.
Rutyna działała i nagle przestała działać. Postacie podchodzą do freepointa i nie wykonują animacji rutyny. Wcześniej wszystko normalnie działało. Daje tutaj skrypt rutyny, popatrzcie co jest nie tak:
func void TA_Sleep_Ground (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint) {TA_Min (self, start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Sleep_Ground, waypoint);};
func void ZS_Sleep_Ground()
{
Perception_Set_Normal();
B_ResetAll (self);
if (!C_BodyStateContains(self, BS_LIE))
{
AI_SetWalkmode (self,NPC_WALK);
if (Npc_GetDistToWP (self,self.wp) > TA_DIST_SELFWP_MAX)
{
AI_GotoWP (self, self.wp);
};
};
};
func int ZS_Sleep_Ground_loop()
{
if ((Npc_IsOnFP (self, "GROUND"))
&& (!C_BodyStateContains(self, BS_LIE)))
{
AI_AlignToFP (self);
AI_PlayAniBS (self,"T_BEDLOW_FRONT_S0_2_S1",BS_LIE);
}
else if ((Wld_IsFPAvailable(self,"GROUND"))
&& (!C_BodyStateContains(self, BS_LIE)))
{
AI_GotoFP (self, "GROUND");
AI_StandUp (self);
AI_AlignToFP (self);
};
return LOOP_CONTINUE;
};
func void ZS_Sleep_Ground_end()
{
AI_PlayAniBS(self,"T_BEDLOW_FRONT_S1_2_S0",BS_STAND);
};