Lightvobtre - Czyli lampy zapalające sie o wybranej porze. 2538 2

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 21.08.2015 roku

Wyświetleń 2538

Odpowiedzi 2

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak zrobić takie światła jak w khorinis że zapalają się o wybranej godzinie ?
Podpatrzyłem w spacerze że lampy są wstawione jako ocmobinter i zapisane jako .zen
Nie wiem jak się za to zabrać, gdzie to jest przypisane itd.

Mam model własnej lampy i chciałem powstawiać kilka w obozie, by zapalały się o wybranej porze tak jak w oryginalnym g2
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
W startup wywołujesz:

Wld_SetMobRoutine (00,00, "ognisko", 1);
Czas od kiedy ma być wyłączona/włączona
Czas do kiedy ma być wyłączona/włączona
VobName chyba
Status, 1 - włączona, 0 - wyłączona

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
W startup wywołujesz:

Wld_SetMobRoutine (00,00, "ognisko",
VobName chyba
Nie chyba, tylko na pewno xD U mnie wygląda to tak:
//---Laternen---
Wld_SetMobRoutine (00,00, "FIREPLACE", 1);
Wld_SetMobRoutine (20,00, "FIREPLACE", 1);
Wld_SetMobRoutine (05,00, "FIREPLACE", 1);
Można z tym trochę pokombinować w sumie jak z tym deszczem losowym.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry