1. Mobilny łucznik 2. Ekran menu 3452 10

O temacie

Autor starcd78

Zaczęty 29.08.2015 roku

Wyświetleń 3452

Odpowiedzi 10

starcd78

starcd78

Użytkownicy
LUJ
posty99
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • LUJ
1. Witam, chciałbym zrobić bitwę, problem w tym że łucznicy szybko wyciągają broń i zeskakują z muru wprost w armię przeciwnika... Macie jakiś pomysł co zrobić żeby tylko strzelali z łuku?

2. Jak zmienić obrazek menu gry? próbowałem zastąpić jego obrazek .tga ale to nic nie dało, a i nie chcę używać GoMana.
 
Keep calm and kill all ~~ Gorn


Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Wiem, że jak odpalisz kody i dasz edit focus ustawisz weapon = 1 to postać stoi w miejscu i bije z miecza jak klient podejdzie, to spróbuj może z łukiem też działa.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Prawdopodobnie potrzebujesz zrobić nowy ZS podobny do ZS_ATTACK (zmodyfikować go na kopii) ale tak by za żadnych okoliczności się nie poruszał za celem. Potem znaleźć w skryptach kiedy jest wołane ZS_ATTACK. Pewnie sa to niektóre z pecrepionow na wykrywanie przeciwnika. W tych plikach stworzyć nowy warunek ,który w przypadku twojego npc zamiast ZS_ATTACK uruchomi twoje modyfikowane ZS
 


Rogal123

Rogal123

Użytkownicy
posty20
Propsy1
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Ustaw w skrypcie postaci łucznika FAI_NAILED to będą walić jedynie z dystansowych ;) No, chyba że ja coś źle zrozumiałem i już masz to zrobione :/
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Samo to wystarczy
 

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Można dać jeszcze fight tactics taki, ktory odpowiada za nie ściganie przeciwnika.. Dar, paladyn na zamku ma taki skrypt chyba jedyny w Gothic 2.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
U mnie wygląda to tak, ze z dystansu nawala do pewnego momentu rosnącej odległości a potem chowa kuszę/łuk i już. Jeżeli podejdzie za blisko, npc chowa b.dystansową i wyciąga swój kozik, ale stoi w miejscu i broni się czy coś. Jak monster podchodzi na odległość strzału w pysk, wtedy walczy.
 

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jak się odejdzie za daleko to to NPC po prostu uznaje, że uciekłeś i dorwie cie później.Żeby ów npc nie wałczył, gdy blisko podejdziemy, najlepiej nie dawać mu miecza, to będzie tylko strzelał bez  względu na minimalną odległość.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Ale to już bez sensu imo. Broni się jak ma dostać bezpośrednio w morde, to logiczne.
 

Rogal123

Rogal123

Użytkownicy
posty20
Propsy1
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Dar, paladyn na zamku

To był Udar i to samo napisałem nieco wyżej, Namiot.
FAI_NAILED odpowiada za stanie w miejscu, npc nie ruszy się , żeby lepiej przycelować z łuku/kuszy, a jeśli ktoś podejdzie do niego, przeciwnik znaczy, to on oczywiście będzie czekał, aż ten wkroczy w zasięg jego miecza.
 

starcd78

starcd78

Użytkownicy
LUJ
posty99
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • LUJ
Dobra jakoś to mam z tym FAI_NAILED tylko musi być bez broni bo tak to on wyciąga broń ale nawet z bliska nikogo nie uderzy :P temat uważam za zamknięty
 
Keep calm and kill all ~~ Gorn



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry