Wings3d Wygładzanie 2621 4

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 8.07.2015 roku

Wyświetleń 2621

Odpowiedzi 4

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Zrobiłem kawałek modelu nowego świata do G1, na koniec go wygładziłem bo był kanciasty i miał ostre krawędzie.
No i stało się to : http://s10.ifotos.pl/img/Przechwyt_wanasah.png
Przed wygładzeniem : http://s2.ifotos.pl/img/Przechwyt_wanasar.png
Nie znam się za bardzo na tym programie, używam go od dzisiaj, jest może jakiś inny sposób na inne wygładzenie?
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Najlepiej to modelować bez ostrych krawędzi/ostre krawędzie  tylko gdzie  mają  one znaczenie.
 


Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
No właśnie chciałem to wygładzić żeby np te stalagmity nie były takie kwadratowe/ostre i żeby wejście do jaskini którego nie widać na zdjęciach które udostępniłem również nie miał takich ostrych krawędzi. Te "bugi" przy wygładzaniu (co zauważyłem) robią się tylko tam gdzie są góry które miały zapobiec "wyjściu ze świata", jak na razie będę robił od nich odstęp jednego polygonu, chyba że ktoś wymyśli coś lepszego.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

oskardon

oskardon

Użytkownicy
posty91
Propsy38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Przed wygładzeniem musisz oznaczyć jako ostre te krawędzie które mają zostać takie jakie są. U ciebie żadne nie są oznaczone.
 
Life is brutal and full of zasadzkas.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Dobra ogarnąłem, temat do zamknięcia.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry