Witam!
Pracuję nad modem, gdzie chciałem umieścić możliwość zmiany wyglądu postaci. W zasadzie udało mi się to zrobić przez dodanie 'Chirurga', który dowolnie zmienia wygląd postaci, ale niestety gdy wyłączę grę i ponownie ją uruchomię, postać nie ma głowy, a tekstura ciała jest blada. Zazwyczaj wystarcza jak ponownie porozmawiam z ów 'Chirurgiem' i wybiorę kształt głowy, to wtedy wygląd powraca, ale nie chcę, aby w modzie tak było.
Jako wygląd postaci wstawiłem to:
****zawartość pliku PC_Hero*****
Mdl_SetVisualBody(self, "Hum_Body_Naked", ubranie, skora, glowa, twarz, 0, -1);
a do startup.d wstawiłem:
ubranie = 4;
skora = 1;
glowa = "Hum_Head_Pony";
twarz = 18;
Natomiast w Story_Globals.d wstawiłem:
var int ubranie;
var int skora;
var string glowa;
var int twarz;
var int armor;
A tak wygląda zmiana wyglądu (np. twarzy):
FUNC VOID Chirurg_Twarz_5()
{
twarz = 5;
Mdl_SetVisualBody (hero,"hum_body_Naked0",ubranie, skora, glowa, twarz, 1, armor);
};
I to działa, lecz jak wspomniałem tylko do ponownego wczytania gry. Co zrobić?