Zbudowanie zmodyfikowanej paczki z modem. 940 2

O temacie

Autor Alsaher

Zaczęty 17.04.2015 roku

Wyświetleń 940

Odpowiedzi 2

Alsaher

Alsaher

Użytkownicy
posty6
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Niedawno zacząłem grać w L'Hivera, jednak nienawidzę hełmów u paladynów więc chciałem temu jakoś zaradzić.
Jako, że umiem podmienić modele itp w podstawce na te bez hełmu, to wiem że w L'Hiverze będzie to trudniejsze.
Zacząłem od rozłożenia paczki z modem i zdekompilowania skryptów - tu poszło gładko. W skryptach zmieniłem co trzeba, dodałem potrzebne pliki (.tga, .asc, itd) do poszczególnych rozłożonych folderów - i teraz zaczynają się schody. Jak to wszystko złożyć do kupy? Czytałem poradniki jak zbudować paczkę z modem, jednak pliki w VDFS  można dodawać pojedynczo a jest ich masa (wszystkie z Anims, Meshes, Textures itd). Czy je trzeba dodawać pojedynczo, czy czegoś nie rozumiem?

Z góry dziękuję za pomoc/oświecenie.

Alsaher.

 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Można dodawać całymi folderami i niedawno był poruszany ten temat, sprawdź ostatnie tematy, albo FAQ jeśli Outlander nadal go prowadzi. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Alsaher

Alsaher

Użytkownicy
posty6
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ok, dzięki jutro poszukam.

EDIT: Poradziłem sobie bez szukania, można zamykać/usuwać.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry