Chyba odkryłem przyczynę. Kiedy Blenderem otwieram ZEN pierwotnej mapy, to większość boków jest ze sobą połączona. Z kolei w nowym prawie nic nie jest ze sobą połączone. Otworzyłem potem .3DS zamku i faktycznie tak jest. Teraz pytanie jak to szybko ze sobą połączyć. Używanie "remove doubles" na całym świecie powoduje znikanie wielu ścian, m. in. jednej ze stron wszystkich portali. Da się to jakoś zrobić inaczej? Chyba o to chodzi, nie? Wszystko w pomieszczeniach musi być połączone z portalami, żeby wnętrze było czytane jako "indoor". Wydaje mi się, że myślę w miarę prawidłowo. A na niemieckim WOGu nigdy nie mam zamiaru o coś pytać, zanim ja bym rozszyfrował co oni do mnie piszą to minęłyby wieki. W 100% ufam polskiemu community, które jest równie zdolne co niemieckie

Post połączony: 2015-04-07, 14:43
@EDIT
Pomyliłem się w jednej rzeczy. Wszystkie .3DS mają rozdzielone wszystko od siebie. Najwyraźniej Gothic łączy ze sobą elementy. W dalszym ciągu nie mam pojęcia co robić. Może macie jakiekolwiek pomysły? Piszcie, sam nie mogę już na nic wpaść, a zależy mi na rozwiązaniu, tak łatwo się nie poddam.