Masowe przesunięcie vobów 9759 20

O temacie

Autor Myrron

Zaczęty 3.04.2015 roku

Wyświetleń 9759

Odpowiedzi 20

Myrron

Myrron

Użytkownicy
posty34
Propsy9
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Myrron

Masowe przesunięcie vobów
#20 2015-04-06, 19:04(Ostatnia zmiana: 2015-04-07, 15:52)
Chyba odkryłem przyczynę. Kiedy Blenderem otwieram ZEN pierwotnej mapy, to większość boków jest ze sobą połączona. Z kolei w nowym prawie nic nie jest ze sobą połączone. Otworzyłem potem .3DS zamku i faktycznie tak jest. Teraz pytanie jak to szybko ze sobą połączyć. Używanie "remove doubles" na całym świecie powoduje znikanie wielu ścian, m. in. jednej ze stron wszystkich portali. Da się to jakoś zrobić inaczej? Chyba o to chodzi, nie? Wszystko w pomieszczeniach musi być połączone z portalami, żeby wnętrze było czytane jako "indoor". Wydaje mi się, że myślę w miarę prawidłowo. A na niemieckim WOGu nigdy nie mam zamiaru o coś pytać, zanim ja bym rozszyfrował co oni do mnie piszą to minęłyby wieki. W 100% ufam polskiemu community, które jest równie zdolne co niemieckie :)

Post połączony: 2015-04-07, 14:43
@EDIT


Pomyliłem się w jednej rzeczy. Wszystkie .3DS mają rozdzielone wszystko od siebie. Najwyraźniej Gothic łączy ze sobą elementy. W dalszym ciągu nie mam pojęcia co robić. Może macie jakiekolwiek pomysły? Piszcie, sam nie mogę już na nic wpaść, a zależy mi na rozwiązaniu, tak łatwo się nie poddam.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry