Dwóch NPC 2679 5

O temacie

Autor Arkadiusz1998

Zaczęty 28.02.2015 roku

Wyświetleń 2679

Odpowiedzi 5

Arkadiusz1998

Arkadiusz1998

Labirynt
posty71
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Labirynt
Witam

Mam problem dotyczący tego iż pojawia mi się dwóch NPC'tów  (takich samych) zamiast jednego

http://zapodaj.net/7c283bcb88bd0.png.html

tak wygląda moja postać

instance SLD_888_Sylvester (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Sylvester";
guild = GIL_SLD;
id = 888;
voice = 2;
flags       = 0; //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
npctype = NPCTYPE_FRIEND;

// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 6); //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)

// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER; // MASTER / STRONG / NORMAL / COWARD

// ------ Equippte Waffen ------ //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
EquipItem (self, ItMw_1h_Sld_Axe);
EquipItem (self, ItRw_Sld_Bow);
CreateInvItems (self, ItRw_Arrow, 10);

// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);

// ------ visuals ------ //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_FatBald", Face_N_Drax, BodyTex_N, ITAR_SLD_L);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Relaxed.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed

// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Kampf-Talente ------ //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
B_SetFightSkills (self, 100); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60

// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_888;
};

FUNC VOID Rtn_Start_888 ()
{
TA_Stand_Drinking (07,00,21,00,"OCR_THORUS");
TA_Stand_Drinking (21,00,07,00,"OCR_THORUS");
};

A tak mam ustawiony świat wraz z moim NPC w Startup:
// MOJRAP.ZEN
// *********
 func void INIT_SUB_MOJRAP()
   {
  Wld_InsertNpc (SLD_888_Sylvester, "OC1");
   };

func void STARTUP_MOJRAP()
{
INIT_SUB_MOJRAP();
};

 
func void INIT_MOJRAP()
{
   B_InitMonsterAttitudes ();
   B_InitGuildAttitudes();
   B_InitNpcGlobals ();
   
   STARTUP_MOJRAP();
};


 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
// MOJRAP.ZEN
// *********
 func void INIT_SUB_MOJRAP()
   {
   };

func void STARTUP_MOJRAP()
{
INIT_SUB_MOJRAP();
  Wld_InsertNpc (SLD_888_Sylvester, "OC1");
};

 
func void INIT_MOJRAP()
{
   B_InitMonsterAttitudes ();
   B_InitGuildAttitudes();
   B_InitNpcGlobals ();
   
   STARTUP_MOJRAP();
};
Powinno rozwiązać problem. Przyzywałeś NPC dwa razy poprzez INIT_SUB_MOJRAP i STARTUP_MOJRAP.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Arkadiusz1998

Arkadiusz1998

Labirynt
posty71
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Labirynt
// MOJRAP.ZEN
// *********
 func void INIT_SUB_MOJRAP()
   {
   };

func void STARTUP_MOJRAP()
{
INIT_SUB_MOJRAP();
  Wld_InsertNpc (SLD_888_Sylvester, "OC1");
};

 
func void INIT_MOJRAP()
{
   B_InitMonsterAttitudes ();
   B_InitGuildAttitudes();
   B_InitNpcGlobals ();
   
   STARTUP_MOJRAP();
};
Powinno rozwiązać problem. Przyzywałeś NPC dwa razy poprzez INIT_SUB_MOJRAP i STARTUP_MOJRAP.

Niestety to nie działa wciąż pokazują się dwie postacie hmm...
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
// MOJRAP.ZEN
// *********
 func void INIT_SUB_MOJRAP()
   {
   };
func void STARTUP_MOJRAP()
{
INIT_SUB_MOJRAP();
};
  
func void INIT_MOJRAP()
{
   B_InitMonsterAttitudes ();
   B_InitGuildAttitudes();
   B_InitNpcGlobals ();
   
   STARTUP_MOJRAP();
  Wld_InsertNpc (SLD_888_Sylvester, "OC1");
};
Może spróbuj jeszcze tak. Jeśli nie podziała, to masz coś popsute.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Arkadiusz1998

Arkadiusz1998

Labirynt
posty71
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Labirynt
Już problem został naprawiony Bardzo Ci DZIĘKUJE za pomoc :)
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Już problem został naprawiony Bardzo Ci DZIĘKUJE za pomoc :)

To propsy mu daj :lol:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry