Problem z modelem - nie jest widoczny w grze 1034 1

O temacie

Autor Wiktor19971

Zaczęty 10.02.2015 roku

Wyświetleń 1034

Odpowiedzi 1

Wiktor19971

Wiktor19971

Użytkownicy
posty71
Propsy8
  • Użytkownicy
Witam, mam problem z modelem. Mianowicie, wypakowałem modyfikację do Skyrima. Przerobiłem to na format .3ds. Zrobiłem skalowanie w Blenderze. Problem polega na tym, że kiedy zrobiłem skrypt, zreparsowałem skrypty i kiedy wpiszę kod to nie pokazuje się model. Na wszelki wypadek wkleję skrypt, zdjęcia i model
Cytuj
INSTANCE ItMw_Skull (C_Item)
{   
   name             =   "Miecz Czaszki";

   mainflag          =   ITEM_KAT_NF;
   flags             =   ITEM_2HD_SWD;   
   material          =   MAT_METAL;

   value             =   3440;//1720;//865

   damageTotal         =    92;
   damagetype         =   DAM_EDGE;
   range             =     150;      

   cond_atr[2]         =    ATR_STRENGTH;
   cond_value[2]        =    70;
   visual             =   "skull1.3DS";

   description         = name;
   TEXT[2]            = NAME_Damage;               COUNT[2]   = damageTotal;
   TEXT[3]          = NAME_Str_needed;            COUNT[3]   = cond_value[2];
   TEXT[4]          = NAME_TwoHanded;
   TEXT[5]            = NAME_Value;               COUNT[5]   = value;
};
Tak wygląda w Blenderze:

A tak w Gothic'u

Model:
http://hostuje.net/file.php?id=1db6327b8c8ecab4b7dc0bfe9a635cbc
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Bo model ma 10412 tris. Gothic ma ograniczenie do 4096. Zainstaluj system pack, którego jedną z cech jest usunięcie tego limitu.
http://themodders.org/index.php?topic=20751.0
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry