Próbuje zrobić nieco bardziej rozbudowany dialog niż ostatnio ale poplątałem coś w klamrach. Męcze się z tym i za cholere nie moge dojść co jest źle. Próbowałem różnie z tymi klamrami ale mam poprostu za małą wiedze na tą chwilę żeby sobie z tym samodzielnie poradzić.
Błąd pojawia się w linijce gdzie znajduję się pierwsze if.
func void DIA_SLD_Wascar_Hierarchia_Info ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_SLD_Wascar_Hierarchia_15_00"); //Tekst
if Npc_KnowsInfo (other, DIA_Santos_Hello);
{
AI_Output (other, self, "DIA_SLD_Wascar_Hierarchia_15_07"); //Tekst
Info_ClearChoices (DIA_SLD_Wascar_Hierarchia);
Info_AddChoice (DIA_SLD_Wascar_Hierarchia,"Tekst1",DIA_SLD_Wascar_Hierarchia_Tak);
Info_AddChoice (DIA_SLD_Wascar_Hierarchia,"Tekst2",DIA_SLD_Wascar_Hierarchia_Nie);
Info_AddChoice (DIA_SLD_Wascar_Hierarchia, DIALOG_BACK, DIA_SLD_Wascar_Hierarchia_BACK);
func void DIA_SLD_Wascar_Hierarchia_Tak ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_SLD_Wascar_Hierarchia_Tak_15_09"); //Tekst
AI_Output (self, other, "DIA_SLD_Wascar_Hierarchia_Tak_14_10"); //Tekst
Log_CreateTopic (Topic__JoinToGuild,LOG_NOTE);
B_LogEntry (Topic_JoinToGuild,"Tekst.");
};
func void DIA_SLD_Wascar_Hierarchia_Nie ()
{
AI_Output (other, self, "DIA_SLD_Wascar_Hierarchia_Nie_15_11"); //Tekst
};
}
else
{
AI_Output (other, self, "DIA_SLD_Wascar_Hierarchia_15_13"); //Tekst
if (MIS_JoinToGuild == LOG_RUNNING)
{
AI_Output (self, other, "DIA_SLD_Wascar_Hierarchia_14_14"); //Tekst
Log_CreateTopic (Topic__JoinToGuild,LOG_NOTE);
B_LogEntry (Topic_JoinToGuild,"Tekst");
};
}
else
}
AI_Output (other, self, "DIA_SLD_Wascar_Hierarchia_15_17"); //Zas³ysza³em ¿e by³o potrzeba dodatkowych r¹k do pracy wiêc tu przyby³em.
};