Szybkie pytanko na temat skryptów/dialogów 2342 5

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 10.01.2015 roku

Wyświetleń 2342

Odpowiedzi 5

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy do każdej instancji dialogu trzeba przypisywać już inny warunek by dany dialog działał ?
Zrobiłem kilka dialogów, dla przykładu nazywały się one pokolei tak :
DIA_Lou_1  (1)
DIA_Lou_2  (2)
DIA_Lou_3  (3)

Jeśli chcę by w grze pojawił się dialog nr 2 to piszę tak :
if Npc_KnowsInfo (other, DIA_Lou_1)

Ale gdybym chciał by w grze pojawił się dialog nr 3 a napisał bym że NpCKnowsInfo również wynosi DIA_Lou_1 to czy dialog by się pojawił ?

Chciałbym się upewnić, bo miałem z tym problem i użyłem (var int (zmienna) żeby wywołać dany dialog bo innaczej nieszło.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
jeśli chcesz aktywować dialog Y po rozmowie X, to tak
jeśli ma być od razu, to nie

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Czy do każdej instancji dialogu trzeba przypisywać już inny warunek by dany dialog działał ?
Nie, w żadnym wypadku nie jest to konieczne
Ale gdybym chciał by w grze pojawił się dialog nr 3 a napisał bym że NpCKnowsInfo również wynosi DIA_Lou_1 to czy dialog by się pojawił
NPC_KnowsInfo to funkcja, i ona przyjmuje argument, nie wynosi. Jeśli w dialogu 3 byloby warunek KnowsInfo dla dialogu 1 to trójka pojawi się po rozmowie w dialogu 1.
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czyli kilka różnych dialogów może mieć taki sam warunek ?
 

gothic1210
  • Gość
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Okej, dzięki

 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry