Tekstury jedzenia 2916 6

O temacie

Autor Limbo

Zaczęty 30.12.2014 roku

Wyświetleń 2916

Odpowiedzi 6

Limbo

Limbo

Użytkownicy
posty31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam serdecznie. Zgłaszam się z następującym pytaniem, a brzmi ono tak: gdzie znajdę textury jedzenia? bo chciałbym wstawić do g2nk texturę mięsa chrząszcza z G1. Bardzo proszę o pomoc
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Textura ma w nazwie food, nie pamiętam całości.

gothic1210
  • Gość
Model mięsa chrząszcza korzysta z tekstury kretoszczura. Nazywa się ona MOL_BOODY...
Wyciągnij ją sobie w formacie TEX przy użyciu Gomana. Zapisz w folderze Textures/_compiled z G2 i złóż paczkę.
 

Limbo

Limbo

Użytkownicy
posty31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki za texturę tego jedzenia, ale nie mam pojęcia gdzie resztę znaleźć, także prosiłbym jeszcze raz o pomoc.
 

gothic1210
  • Gość
Tak jak pisał chicken. ITFOOD. Na tej mapce są wszystkie/prawie wszystkie tekstury jedzenia. 
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Protip - po otworzeniu modelu (chyba nawet w spacerze) możesz sprawdzić jaka tekstura jest przypisana do materiału danego obiektu. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Limbo

Limbo

Użytkownicy
posty31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chciałem serdecznie podziękować za tą texturę. Znalazłem co chciałem, więc temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry