Dlaczego w tej linijce wyskakuje błąd? 2989 9

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 9.08.2015 roku

Wyświetleń 2989

Odpowiedzi 9

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
PrintScreen ("Oddales 2 mikstury, wode i pochodnie", -1, -3, YPOS_ItemGiven, FONT_ScreenSmall, 5);
jak daje bez tego "-3" to jest okej, ale chce jeszcze móc ten tekst przesunąc wg osi y.
Wyskakuje błąd UPAR ')'

Moduje w G2NK
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
PrintScreen przyjmuje pozycje 0-100. Pozycja (0,0) to lewy górny róg a (100,100) to analogicznie prawy dolny róg.
często używana jest pozycja -1,-1 co jest to samo co (50,50) . czyli środek. Jest to takie uproszczenie tylko.  Nie istnieją pozycje o liczbach ujemnych
 


Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Bo za dużo argumentów dałeś funkcji. YPOS_ItemGiven odpowiada za przesunięcie wg osi y.

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Rozumiem, a co mam napisać żeby to działało w osi Y i X ?
Napisałem tak ale nie hula
Chciałbym jeszcze sie dowiedzieć co mam napisać by teks był większy lub mniejszy. Ostatni argument odpowiada za czas wyswietlany na ekranie.
PrintScreen ("Oddales 2 mikstury, wode i pochodnie", -1, 3, YPOS_ItemGiven, XPOS_ItemGiven, FONT_ScreenSmall, 5);
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Sam pomyśl. Funkcja ma 5 argumentów, a ty jej dałeś 6.

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wywaliłem z funkcji te dwa napisy i gra się już odpala bez błędu.
PrintScreen ("Oddales 4 mikstury, wode i 2 pochodnie", -1, -3, FONT_ScreenSmall, 6);
Z tym że w grze wygląda to tak
http://zapodaj.net/a7b6641ce1518.jpg.html

Cały skrypt wygląda tak :
FUNC VOID DIA_Zolnierz2_HELLO1_Prawda()
{
   
    AI_Output (other, self ,"DIA_Zolnierz2_HELLO1_Prawda_15_01"); //Trzymaj !
    PrintScreen ("Oddales 4 mikstury, wode i 2 pochodnie", -1, -3, FONT_ScreenSmall, 6);
    PrintScreen ("Bonus za uczciwosc", -1, -5 , FONT_ScreenSmall, 6);
    B_GiveInvItems (other, self, ItPo_Health_02, 4);
    B_GiveInvItems (other, self, ItFo_Water, 1);
    B_GiveInvItems (other, self, Itlstorch, 2);
    B_GivePlayerXP (25);
    Info_ClearChoices        (DIA_Zolnierz2_HELLO1);
    Prowiant_Punkty = Prowiant_Punkty + 1;
    Zolnierz1 = TRUE;
};
Tam dodatkowo sie jeszcze wyświetla napis że oddałem mikstury i inne rzeczy który sam sie wywołuje bez mojego uprzedniego udziału.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Funkcja B_GiveInvItems automatycznie sama generuje PrintScreena przy jej wywołaniu. Możesz uniknąć tego za pomocą nieużywania jej, a zamiast tego usunąć przedmioty z bohatera (Npc_RemoveInvItems) i stworzyć je u postaci (CreateInvItems)  - w sumie tak działa to B_GiveInvItems.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Super, wszystko działa jak trzeba. Ustawiłem sobie już odpowiednio.
Samą funkcje B_GiveInvItems też idzie zmodyfikować by niewyświetlała napisu.

Ostatnie pytanie, wie ktoś co trzeba zrobić by dany napis np. "oddałeś przedmiot" był większy bądź mniejszy ?
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
up
Jak powiększyć wyświetlany na ekranie napis wywoływany funkcją PrintScreen ?
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Zmieniasz czcionkę.
PrintScreen ("Oddales 4 mikstury, wode i 2 pochodnie", -1, -3, FONT_ScreenSmall, 6);


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry