Usuwanie NPC 2343 6

O temacie

Autor twk060

Zaczęty 17.10.2014 roku

Wyświetleń 2343

Odpowiedzi 6

twk060

twk060

Użytkownicy
posty3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Zamierzam zrobić własnego moda do Gothica I. Mam już wszystkie przydatne programy i jakoś ogarnąłem tworzenie plików .mod. Chciałbym wprowadzić do starego świata nową fabułę całkowicie nie związaną ze starą, więc chcę usunąć potworki, NPC oraz dialogi z nimi związane. Jak to zrobić? Ze wstawianiem nowych NPC jakoś sobie poradzę, ale nie mam zielonego pojęcia jak usunąć tych z podstawki gry...
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Kasując wpisy w startup.d
Wld_InsertNPC (instance_npc, "waypoint");
Tylko pamiętaj, że usuwasz ich wtedy ze świata, a nie z gry, ale usuwanie całkowite npc związanych z zadaniami etc. to już wyższa szkoła jazdy, przynajmniej dla ciebie.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

twk060

twk060

Użytkownicy
posty3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
NPC nie muszą być całkowicie usunięci z gry. Chodzi mi o to, żeby po rozpoczęciu nowej gry np. nie przywitał mnie Diego oraz żeby Górnicza Dolina była całkowicie pusta. Później dodawałbym stworzonych NPCtów.
Usunąłem linijkę Thorusa, zaznaczyłem w ModStarterze Reparse Scripts a on sobie nadal stał pod bramą.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
To jest niemożliwe, żeby po usunięciu tej linijki nadal się pojawiał. Spróbuj z innym npc.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Daj do rutyn wymyśloną nazwę WP

twk060

twk060

Użytkownicy
posty3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
To jest niemożliwe, żeby po usunięciu tej linijki nadal się pojawiał. Spróbuj z innym npc.


Wchodzę w plik startup.d usuwam dwie linijki:
Wld_InsertNpc            (Gur_1205_Chani,"PSI_START");         
Wld_InsertNpc            (Gur_1207_Natalia,"PSI_START");

Odpalam GothicStarter mod, zaznaczam Reparse Scripts, play the game, wszystko ładnie pięknie, zSpy nie szaleje. Idę do miejsca gdzie powinny być te dwie panie i faktycznie ich tam nie ma. Czyli coś wcześniej musiałem zrobić źle...

Usuwam linijkę:
Wld_InsertNpc            (Grd_200_Thorus,"OC1");    //OCC_BARONS_UPPER_RIGHT_ROOM_BED1
robię to co wyżej i... też go nie ma! W przypływie nagłej euforii bawiłem się dalej i usunąłem Diego. No to teraz zabawa z nową fabułą na całego. Wielkie dzięki za pomoc :)

Aha i jeszcze jedno. Po zreaparsowaniu (?) wszystkie teksty w grze są po niemiecku. Nie mam pojęcia dlaczego...
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Cytuj
Aha i jeszcze jedno. Po zreaparsowaniu (?) wszystkie teksty w grze są po niemiecku. Nie mam pojęcia dlaczego...
Tak jest w gothicStarter mod


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry