Klawiatura programisty po instalacji patcha Gothic 2.60 (fix) 2789 4

O temacie

Autor Czarny133

Zaczęty 7.10.2014 roku

Wyświetleń 2789

Odpowiedzi 4

Czarny133

Czarny133

Użytkownicy
posty13
  • Użytkownicy
Witam.
Mam problem zaistniały po instalacji patcha do Gothica 2. Podczas wpisywania komend w konsoli F2 mam tzw. układ maszynistki (charakteryzuje się np. tym że zamiast wpisać Z wpisuję Y) a chciałbym go zmienić na układ programisty czyli na taki jaki występuje oryginalnie w polskiej wersji Gothica 2. Mógłbym prosić o odpowiedź jak jestem w stanie rozwiązać problem?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Patch jest niemiecki to i układ klawiatury jest niemiecki, proste.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Alt + Shift może zadziała? Nigdy osobiście mi to nie przeszkadzało. Zobaczyłem krzaczki, zajarałem się a potem przywykłem, że gothic jest dziwny jak baba z okresem
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Patch jest niemiecki to i układ klawiatury jest niemiecki, proste.
:|


Do autora: Wejdź w plik ini, na pewno tam się to zmienia. Wszystko jest opisane także wystarczy że poczytasz.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Czarny133

Czarny133

Użytkownicy
posty13
  • Użytkownicy
Alt + Shift ani Shift + Ctrl nie działają. Ponadto w żadnym pliku .ini nie mogę znaleźć nic na ten temat. Zrobiłem eksperyment i zainstalowałem patch w osobnym folderze dzięki czemu wiem, że patch zmienia plik Gothic.exe i tworzy nowy plik Gothic2.exe.manifest a tak poza tym to nic więcej. Gothic.exe nie jestem w stanie zedytować a zawartość Gothic2.exe.manifest wygląda następująco:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" standalone="yes"?>
<assembly xmlns="urn:schemas-microsoft-com:asm.v1" manifestVersion="1.0">
    <assemblyIdentity type="win32" name="Piranha-Bytes.Gothic2.Gothic" version="2.6.0.0" processorArchitecture="X86" />
    <description>Gothic II</description>
    <dependency>
        <dependentAssembly>
            <assemblyIdentity type="win32" name="Microsoft.Windows.Common-Controls" version="6.0.0.0" processorArchitecture="X86" publicKeyToken="6595b64144ccf1df" language="*" />
        </dependentAssembly>
    </dependency>
</assembly>
Niestety nie łapię się w tym.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry