Crash podczas wczytywania gry 4922 10

O temacie

Autor

Zaczęty 25.07.2014 roku

Wyświetleń 4922

Odpowiedzi 10

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Crash podczas wczytywania gry
2014-07-25, 20:25(Ostatnia zmiana: 2014-07-25, 20:38)
Panowie, problem o który winę obarczałem system leży gdzieś w moich skryptach.
Crash występuje podczas wczytywania gry i tylko wtedy. Nowa gra uruchamia się normalnie.

Tak to wygląda. zSpy ustawiłem na 5. Mówi wam to coś?

edit: Ostatnie 100 linijek zSpy ustawionego na 10.
03:59 Info:  5 U:        PAR: Warning : Engine calls an undefined function. (index : 0 ) .... <zError.cpp,#462>
03:59 Info:  9 U:         NPC: Finished Script-NPC. .... <oNPC.cpp,#1627>
03:59 Info:  9 U:         NPC: Loading Script-NPC  .... <oNPC.cpp,#1548>
03:59 Info:  7 U:         NPC: NPC - Instance : DZIK .... <oNPC.cpp,#1551>
03:59 Info:  5 U:        PAR: Warning : Engine calls an undefined function. (index : 0 ) .... <zError.cpp,#462>
03:59 Info:  9 U:         NPC: Finished Script-NPC. .... <oNPC.cpp,#1627>
03:59 Info:  9 U:         NPC: Loading Script-NPC  .... <oNPC.cpp,#1548>
03:59 Info:  7 U:         NPC: NPC - Instance : DZIK .... <oNPC.cpp,#1551>
03:59 Info:  5 U:        PAR: Warning : Engine calls an undefined function. (index : 0 ) .... <zError.cpp,#462>
03:59 Info:  9 U:         NPC: Finished Script-NPC. .... <oNPC.cpp,#1627>
03:59 Info:  9 U:         NPC: Loading Script-NPC  .... <oNPC.cpp,#1548>
03:59 Info:  7 U:         NPC: NPC - Instance : DZIK .... <oNPC.cpp,#1551>
03:59 Info:  5 U:        PAR: Warning : Engine calls an undefined function. (index : 0 ) .... <zError.cpp,#462>
03:59 Info:  9 U:         NPC: Finished Script-NPC. .... <oNPC.cpp,#1627>
03:59 Info:  9 U:         NPC: Loading Script-NPC  .... <oNPC.cpp,#1548>
03:59 Info:  7 U:         NPC: NPC - Instance : DZIK .... <oNPC.cpp,#1551>
03:59 Info:  5 U:        PAR: Warning : Engine calls an undefined function. (index : 0 ) .... <zError.cpp,#462>
03:59 Info:  9 U:         NPC: Finished Script-NPC. .... <oNPC.cpp,#1627>
03:59 Info:  9 U:         NPC: Loading Script-NPC  .... <oNPC.cpp,#1548>
03:59 Info:  7 U:         NPC: NPC - Instance : DZIK .... <oNPC.cpp,#1551>
03:59 Info:  5 U:        PAR: Warning : Engine calls an undefined function. (index : 0 ) .... <zError.cpp,#462>
03:59 Info:  9 U:         NPC: Finished Script-NPC. .... <oNPC.cpp,#1627>
03:59 Info:  9 U:         NPC: Loading Script-NPC  .... <oNPC.cpp,#1548>
03:59 Info:  7 U:         NPC: NPC - Instance : DZIK .... <oNPC.cpp,#1551>
03:59 Info:  5 U:        PAR: Warning : Engine calls an undefined function. (index : 0 ) .... <zError.cpp,#462>
03:59 Info:  9 U:         NPC: Finished Script-NPC. .... <oNPC.cpp,#1627>
03:59 Info:  9 U:         NPC: Loading Script-NPC  .... <oNPC.cpp,#1548>
03:59 Info:  7 U:         NPC: NPC - Instance : DZIK .... <oNPC.cpp,#1551>
03:59 Info:  5 U:        PAR: Warning : Engine calls an undefined function. (index : 0 ) .... <zError.cpp,#462>
03:59 Info:  9 U:         NPC: Finished Script-NPC. .... <oNPC.cpp,#1627>
03:59 Info:  9 U:         NPC: Loading Script-NPC  .... <oNPC.cpp,#1548>
03:59 Info:  7 U:         NPC: NPC - Instance : DZIK .... <oNPC.cpp,#1551>
03:59 Info:  5 U:        PAR: Warning : Engine calls an undefined function. (index : 0 ) .... <zError.cpp,#462>
03:59 Info:  9 U:         NPC: Finished Script-NPC. .... <oNPC.cpp,#1627>
03:59 Info:  9 U:         NPC: Loading Script-NPC  .... <oNPC.cpp,#1548>
03:59 Info:  7 U:         NPC: NPC - Instance : DZIK .... <oNPC.cpp,#1551>
03:59 Info:  5 U:        PAR: Warning : Engine calls an undefined function. (index : 0 ) .... <zError.cpp,#462>
03:59 Info:  9 U:         NPC: Finished Script-NPC. .... <oNPC.cpp,#1627>
03:59 Info:  9 U:         NPC: Loading Script-NPC  .... <oNPC.cpp,#1548>
03:59 Info:  7 U:         NPC: NPC - Instance : DZIK .... <oNPC.cpp,#1551>
03:59 Info:  5 U:        PAR: Warning : Engine calls an undefined function. (index : 0 ) .... <zError.cpp,#462>
03:59 Info:  9 U:         NPC: Finished Script-NPC. .... <oNPC.cpp,#1627>
03:59 Info:  5 D:         ARC: .. Closing (46651 objects) .... <zError.cpp,#462>
03:59 Info:  3 U:       GAM: Loading dynamic data "\SAVES_GOTHIC1210MOD\current\WORLD.sav" finished. .... <oGame.cpp,#2972>
03:59 Info:  3 U:     GAM: Cleaning world... .... <oGame.cpp,#2977>
03:59 Info:  3 U:     GAM: .. finished .... <oGame.cpp,#2979>
03:59 Info:  3 B:     ---------- 92% ---------- .... <zviewprogressbar.cpp,#142>
03:59 Info:  9 B:     (oCGame::EnterWorld) .... <oGame.cpp,#2805>
03:59 Info:  7 B:     PINFO: Setting player (0) as active player .... <zplayerinfo.cpp,#235>
03:59 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild)  (1) .... <oWorld.cpp,#466>
03:59 Info:  6 C:     zCAICamera :: SetVob(). VobName: .... <zAICamera.cpp,#486>
03:59 Info:  9 U:    FCS:Focus-Mode set to FOCUS_NORMAL .... <oFocus.cpp,#102>
03:59 Info:  9 U:    FCS:Focus-Mode set to FOCUS_NORMAL .... <oFocus.cpp,#102>
03:59 Info:  6 C:     zCAICamera :: SetTarget(). VobName:PC_HERO .... <zAICamera.cpp,#498>
03:59 Info:  5 C:     *** camera system v0.5... .... <zError.cpp,#462>
03:59 Info:  3 C:     CAM: Loading file 'system\camera.src or .dat' .... <zAICamera.cpp,#332>
03:59 Info:  5 U:    PAR: Loading CAMERA.DAT .... <zError.cpp,#462>
03:59 Info:  5 U:    PAR: Linking skipped. .... <zError.cpp,#462>
03:59 Info:  5 U:    PAR: Symbols   : 59 .... <zError.cpp,#462>
03:59 Info:  5 U:    PAR: Code Size : 4170 bytes. .... <zError.cpp,#462>
03:59 Info:  5 U:    PAR: Linking ok (0s). .... <zError.cpp,#462>
03:59 Info:  5 C:     reading dialog presets ... .... <zError.cpp,#462>
03:59 Info:  5 D:     ARC: .. Closing (75 objects) .... <zError.cpp,#462>
03:59 Info:  6 C:     < Switched Cam -  CAMMODNORMAL >
 .... <zAICamera.cpp,#439>
03:59 Info:  3 B:     ---------- 95% ---------- .... <zviewprogressbar.cpp,#142>
03:59 Info:  3 B:     ---------- 96% ---------- .... <zviewprogressbar.cpp,#142>
03:59 Info:  3 B:     ---------- 97% ---------- .... <zviewprogressbar.cpp,#142>
03:59 Info:  3 B:     ---------- 98% ---------- .... <zviewprogressbar.cpp,#142>
03:59 Info:  5 C:     Shutting down MSS .... <zSndMSS.cpp,#554>
03:59 Info: 10 C:     done .... <zSndMSS.cpp,#577>
03:59 Info:  5 X:     EmergencyExit: Releasing all DirectX-Objects ... .... <zRndD3D_Render.cpp,#266>
04:00 Info:  5 X:     EmergencyExit: D3DXUninitialize done .... <zRndD3D_Render.cpp,#284>
04:00 Warn:  0 X:     [RND3D-Destructor]: Can't uninitialize D3DX Utility Library ! Error: D3DXERR_D3DXNOTSTARTEDYET .... <zRndD3D.h,#124>
04:00 Info:  5 X:     [RND3D-Destructor]: D3DXUninitialize done .... <zRndD3D_Render.cpp,#292>
04:02 Warn:  0 C:     lost focus, setting to windowed mode .... <zWin32.cpp,#1254>
04:02 Info:  5 X:     Vid_SetScreenMode: Setting New Mode... .... <zRndD3D_Vid.cpp,#577>
04:02 Warn:  0 ==    ===================================== UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ====================================================== .... <zError.cpp,#467>
04:02 Warn:  0 ==    ============================================ CRASH INFOS: ============================================================== .... <zError.cpp,#467>
04:02 Warn:  0 GO    THIC 1.08k_mod, Parser Version: 50 .... <zError.cpp,#467>
04:02 Warn:  0 Us    er:  Konrad,  CPUType: 586,  Mem: 0 MB total, 0 MB free .... <zError.cpp,#467>
04:02 Warn:  0 St    artup Options: .... <zWin32.cpp,#2393>
04:02 Warn:  0 -g    ame:gothic1210mod.ini -zlog:10,s ?-zmaxframerate:60
 .... <zWin32.cpp,#2394>
04:02 Warn:  0 ==    ============================================= CALLSTACK : ============================================================== .... <zError.cpp,#467>
04:02 Warn:  0 00    23:00402F17 (0x0126F9D8 0x00000000 0xFFFFFFFF 0x008DCE08) GothicMod.exe, std::basic_string<char,std::char_traits<char>,std::allocator<char> >::assign()+263 byte(s), E:\MS\VS\6.0\VC98\INCLUDE\xstring, line 123+7 byte(s) .... <zError.cpp,#467>
04:02 Warn:  0 00    23:006E92C4 (0x0001ECB4 0x1D5A569C 0x19EEBB50 0x00665976) GothicMod.exe, zCParser::DoStack()+3268 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Ulf\zParser.cpp, line 1457+49 byte(s) .... <zError.cpp,#467>
04:02 Warn:  0 00    23:006E9C37 (0x0011A1F6 0x1D5A569C 0x19EEBB50 0x1D5A5680) GothicMod.exe, zCParser::CreateInstance()+87 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Ulf\zParser.cpp, line 1583+12 byte(s) .... <zError.cpp,#467>
04:02 Warn:  0 00    23:00665976 (0x19EEBB50 0x007D06E8 0x19EEBB50 0x17D30138) GothicMod.exe, oCInfo::Unarchive()+118 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Ulf\oInfo.cpp, line 543+15 byte(s) .... <zError.cpp,#467>
04:02 Warn:  0 00    23:00665404 (0x19EEBB50 0x0126FCBC 0x03F703A0 0xFFFFFFFF) GothicMod.exe, oCInfoManager::Unarchive()+212 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Ulf\oInfo.cpp, line 408 .... <zError.cpp,#467>
04:02 Warn:  0 00    23:0063C7EE (0xFFFFFFFF 0x00000001 0x0082C4E6 0x0126FCBC) GothicMod.exe, oCGame::LoadSavegame()+1358 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Ulf\oGame.cpp, line 2130 .... <zError.cpp,#467>
04:02 Warn:  0 00    23:00428D09 (0x00000002 0x0126FC40 0x00000000 0x0126FCBC) GothicMod.exe, CGameManager::Read_Savegame()+441 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Bert\oGameManager.cpp, line 1449 .... <zError.cpp,#467>
04:02 Warn:  0 00    23:0042844F (0x00000000 0x00000000 0x001C2F41 0x0126FECC) GothicMod.exe, CGameManager::Menu()+2655 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Bert\oGameManager.cpp, line 1355 .... <zError.cpp,#467>
04:02 Warn:  0 00    23:00424EBE (0x007D1078 0x0126FEBC 0x0006045A 0x17D30138) GothicMod.exe, CGameManager::Run()+974 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Bert\oGameManager.cpp, line 683 .... <zError.cpp,#467>
04:02 Warn:  0 00    23:006D867B (0x7EFDE000 0x0000002C 0x00000003 0x00000001) GothicMod.exe, MainProg()+75 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Ulf\Phoenix.cpp, line 115 .... <zError.cpp,#467>
04:02 Warn:  0 00    23:004F4326 (0x00400000 0x00000000 0x001C2F41 0x00000007) GothicMod.exe, HandledWinMain()+966 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Carsten\zWin32.cpp, line 772 .... <zError.cpp,#467>
04:02 Warn:  0 00    23:004F3E90 (0x00400000 0x00000000 0x001C2F41 0x00000007) GothicMod.exe, WinMain()+128 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Carsten\zWin32.cpp, line 684+21 byte(s) .... <zError.cpp,#467>
04:02 Warn:  0 00    23:0077A9B8 (0x7EFDE000 0x0126FFD4 0x77629F72 0x7EFDE000) GothicMod.exe, WinMainCRTStartup()+224 byte(s) .... <zError.cpp,#467>
04:02 Warn:  0 00    23:7526338A (0x7EFDE000 0x765B0BB7 0x00000000 0x00000000) kernel32.dll, BaseThreadInitThunk()+18 byte(s) .... <zError.cpp,#467>
04:02 Warn:  0 00    23:77629F72 (0x0077A8D8 0x7EFDE000 0x00000000 0x00000000) ntdll.dll, RtlInitializeExceptionChain()+99 byte(s) .... <zError.cpp,#467>
04:02 Warn:  0 00    23:77629F45 (0x0077A8D8 0x7EFDE000 0x00000000 0xD0F2BB73) ntdll.dll, RtlInitializeExceptionChain()+54 byte(s) .... <zError.cpp,#467>
04:02 Warn:  0 ==    ===================================== UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ====================================================== .... <zError.cpp,#467>
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Wczytujesz stary zapis na nowej wersji moda, która nie jest zgodna. Albo olejesz zapis, albo weźmiesz starą wersję gry.

gothic1210
  • Gość
Wczytujesz stary zapis na nowej wersji moda, która nie jest zgodna. Albo olejesz zapis, albo weźmiesz starą wersję gry.
To nie to. Jak wejdę w nową grę, zapiszę od razu i bez wychodzenia z gry wczytam to jest to samo.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
tak też miaiem i musisz sprawdzać zmiana po zmianie co do ost. sprawnej wersji , inaczej nie dojdziesz gdzie jest błąd.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Ummm.. a nie zastanawia was to?

03:59 Info:  9 U:         NPC: Loading Script-NPC  .... <oNPC.cpp,#1548>
03:59 Info:  7 U:         NPC: NPC - Instance : DZIK .... <oNPC.cpp,#1551>
03:59 Info:  5 U:        PAR: Warning : Engine calls an undefined function. (index : 0 ) .... <zError.cpp,#462>
03:59 Info:  9 U:         NPC: Finished Script-NPC. .... <oNPC.cpp,#1627>
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Taki sam problem był kiedyś w Czasie Zapłaty. Problemem okazał się dialog z Foxem o zakupie zbroi. Moda wywalało od razu po wczytaniu zapisu. Dodawałeś ostatnio jakieś dialogi zawierające dodatkowe funkcje?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
No to w sumie jest ta NPC - Instance : DZIK
Może właśnie to należałoby dogłębniej sprawdzić lub nawet w pizdziec schować na próbe
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Miałem kiedyś coś bardzo podobnego na G2; nowa gra ładowała się bez problemu, ale wczytywanie oznaczało CTD. Problemem okazał się mds, który, nieważne jak bez sensu to nie zabrzmi, sam się uszkodził, bo go w ogóle nie edytowałem. Dzik pojawiający się w zSpy może wskazywać na tego właśnie potwora. Spróbuj jeszcze raz przenieść mds, lub jak kaczka radził, wywalić go i sprawdzić, czy działa.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
No ja mam teraz takie coś, że podczas gry wybierając opcję "Nowa gra", wywala mnie do pulpitu i pokazuje się informacja:
Spoiler

a dosłownie trzy godziny wcześniej było jeszcze coś w stylu "neues spiel -> neues spiel" :pokerface:
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
a dosłownie trzy godziny wcześniej było jeszcze coś w stylu "neues spiel -> neues spiel" :pokerface:
Jaką masz wersję LeGo?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
2.2.2 a jest 2.2.3 czy tam 2.3 ale jeżeli tylko to jest powodem, to zaraz aktualizuję :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry