Po mimo podmiany dzwiekow lutni, ona dalej gra domyslne... 3017 3

O temacie

Autor Thudiar

Zaczęty 11.10.2016 roku

Wyświetleń 3017

Odpowiedzi 3

Thudiar

Thudiar

Użytkownicy
posty47
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam!

Chcialem, zeby podczas uzywania lutni, nie bylo zadnych dzwiekow, w tym celu wypakowalem sounds.vdf, stworzylem odpowiedni folder i podmienilem wszystkie sciezki dzwiekowe "Lute" na pliki o tej samej nazwie, lecz bazowanych na "NoSound" z tego samego folderu. To powinno sprawic, ze lutnia bylaby bezdzwieczna, jednak to nic nie dalo. Parsowalem skrypty i nic. Ma ktos jakis pomysl?
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
func void Use_Lute()
{

};
dajesz to puste i nie ma dżwięku.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Dźwięki lutni są odtwarzane w MDSie, a nie w funkcji wywoływanej po jej użyciu. Najłatwiejszym sposobem będzie zmiana ich głośności na 0. Poszukaj ich w Scripts\System\SFX\SfxInst.d
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Thudiar

Thudiar

Użytkownicy
posty47
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dźwięki lutni są odtwarzane w MDSie, a nie w funkcji wywoływanej po jej użyciu. Najłatwiejszym sposobem będzie zmiana ich głośności na 0. Poszukaj ich w Scripts\System\SFX\SfxInst.d

Dziękuję ślicznie za pomoc. Rep up dla ciebie! :D

func void Use_Lute()
{

};
dajesz to puste i nie ma dżwięku.

To jest puste od samego poczatku xd
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry