Model pancerza po wyrzuceniu wygląda jak założony pancerz 2463 9

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 23.08.2014 roku

Wyświetleń 2463

Odpowiedzi 9

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
FOTO >
http://zapodaj.net/ed88ab6fda068.jpg.html

Co zrobić by mój pancerz po wyrzuceniu z ekwipunku wyglądał jak ta leżąca na ziemi zbroja wodnego kręgu ?
 

gothic1210
  • Gość
W visual wpisz nazwę odpowiedniego modelu. 
 

Vedymin

Vedymin

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy
A czy można poprosić taką halabardę ? :D

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
A czy można poprosić taką halabardę ? :D
Takie sprawy to na pw.
Co do tematu: pokaż skrypt, choć jestem prawie pewny że podałeś złe rozszerzenie pliku w linijce visual, powinno być "nazwamodelu.3ds", a napisałeś "nazwamodelu.asc".
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Nie, autor chcce by pancerz po wyrzuceniu byl taki jak ten co ma na sobie. Każdy pancerz ma dwa modele jeden to zwykły visual ="plik.3ds" który jest odpowiedni za wygląd itemu i tez visual_change ="plik.asc" któryzadaje na jaki model ma się zmienić ciało bohatera
A wiec Lobos mszysz zrobić wersje twojego pancerza w formacie 3ds jako prosty model i wpisac go w visual
 


Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Oto skrypt :

INSTANCE ITAR_Samurajska_L (C_Item)
{
name = "Lekki pancerz zakonu";

mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;

protection [PROT_EDGE] = 50;
protection [PROT_BLUNT] = 50;
protection [PROT_POINT] = 50;
protection [PROT_FIRE] = 0;
protection [PROT_MAGIC] = 20;

value = 1800;

wear = WEAR_TORSO;

visual = "ItAr_Samurajska_L.3ds";
visual_change = "Armor_Samurajska_L.asc";
visual_skin = 0;
material = MAT_LEATHER;

description = name;
TEXT[0] ="Uzywany przez adeptow zakonu";
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];

TEXT[2] = NAME_Prot_Point;
COUNT[2] = protection [PROT_POINT];

TEXT[3] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];

TEXT[4] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];

TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};





W visual nie moge wpisać modelu zbroi wodnego kręgu bo będzie wyglądała jak zbroja wodnego kręgu.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
W visual wpisujesz nazwę modelu, która ma być widoczna w ekwipunku lub na ziemi. Za wygląd zbroi na ciele odpowiada visual_change.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Działa. Dzięki

Nasunął mi sie pomysł żeby zrobić własny obrazek pancerza wyświetlany w ekwipunku. Ktoś wie jak to sie robi ?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nie jest to dostępne z poziomu skryptów w tym także Ikarusa. Musiałbyś przerobić interfejs ekwipunku, który jest zaprogramowany w silniku.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Brzmi jak wyższa szkoła jazdy. Dam sobie na tą chwile z tym spokój.
Dzięki za pomoc.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry