Dishonored 2 7383 21

O temacie

Autor Werewolf

Zaczęty 22.08.2014 roku

Wyświetleń 7383

Odpowiedzi 21

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Dishonored poznałem kilka dni temu i jestem zadowolony że tak późno je poznałem - ciężko byłoby czekać tak długo na sequel. Gra naprawdę mnie wciągnęła (pierwszy raz grę skończyłem w parę godzin po kupnie, obecnie przechodzę na bardzo trudnym poziomie jednocześnie nikogo nie zabijając) spędziłem trochę czasu szukając informacji o drugiej części więc pomyślałem że odkopię temat.

Cieszy mnie fakt że będziemy mogli wybrać jedną z dwóch grywalnych postaci - Corvo i Emily, obie postaci będą posiadały różne umiejętności. Skillset Corvo ma nie różnić się zbytnio od pierwszej odsłony podczas gdy Emily ma mieć całkowicie odmienne drzewko umiejętności, chociaż niektóre umiejętności różnią się głównie nazwą Blink Corvo u Emily nazywa się Far Reach dla przykładu chociaż są też spore różnice w zastosowaniu (i dystansie). Właśnie, drzewko umiejętności - gra ma posiadać drzewka pozwalające na rozwijanie umiejętności w zależności od tego czy chcemy zostać zabójcą czy też pacyfistą. Rozwijanie umiejętności będzie prawdopodobnie polegało na tworzeniu kościanych amuletów (bone charms), sądząc po tym że taki system craftingu został zapowiedziany. Gra ma być też o wiele trudniejsza, będzie między innymi opcja która pozwoli strażnikom zauważyć nas w trakcie wychylania się zza rogu. 

Corvo i Emily nie są już niemi (a raczej to Corvo odzyskał głos), w trakcie misji będą dzielili się z graczem swoimi przemyśleniami oraz spostrzeżeniami, dialogi bohaterów również mają dostać dubbing, dzięki czemu nasza postać zacznie brać aktywny udział w rozmowach.

Mechanika konsekwencji naszych wyborów zostaje jedynie rozszerzona o nawiązania do wątków pobocznych, w przeciwieństwie do Dishonored gdzie liczyła się wyłącznie liczba zabitych. Serce używane w pierwszej części pomoże nam też odkryć osobowość postaci w którą nim wycelujemy. Strażnik pracujący by wyżywić rodzinę będzie większym uderzeniem w wskaźnik chaosu aniżeli skorumpowany czy brutalny strażnik.

Niewiele znalazłem na temat fabuły, szczególnie że niechętnie do tego podchodziłem obawiając się spoilerów.
Gra toczy się piętnaście i pół roku po morderstwa cesarzowej (15 lat od wydarzeń z gry).
Naszym celem jest znalezienie zabójcy królów (pun intended) który za cel obiera sobie głównie przeciwników Emily przez co plotka głosi jakoby stał za tym Crovo lub wręcz sama Emily. Większość gry spędzimy na wyspie Serkonos w mieście Karnaca borykającym się z podobnym problemem do Dunwall, jednak zamiast plagi i szczurów tutaj śmierć roznoszą krwiopijcy (Bloodflies).
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry