Szukam testerów do gry 4737 6

O temacie

Autor Pepr

Zaczęty 8.07.2014 roku

Wyświetleń 4737

Odpowiedzi 6

Pepr

Pepr

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam. Otóż tworzę grę typu Survival, ciekawą z innowacyjnym gameplayem. Za kilka dni powinna ukazać się zamknięta alfa. Poszukuję więc kogoś w rodzaju testerów, którzy pograli by trochę i napisali mi coś o grze (jak im się podoba, co by zmienili, jakie są błędy).

Wymagania:
- Skype do pisania (i wizyty przynajmniej raz dziennie, byśmy mogli się kontaktować)

Tutaj jest kilka screenów:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9641a00548cf129d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/050186707db241db.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/23231c3243a04ead.html
 

Arszonto

Arszonto

Użytkownicy
posty99
Propsy34
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
To coś w stylu Stranded 2?
 

Pepr

Pepr

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak ;)
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Co prawda nie grałem, ale już znalazłem coś do poprawy - grafikę. 
Modele muszą być mniej więcej spójne jeśli chodzi o poziom wykonania, nie możesz dodać drzewek z CE z modelami pokroju tej siekiery. Bo to jest siekiera, tak? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Pepr

Pepr

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak to jest siekiera, ogólnie niektóre modele zmieniam ;)
 

PyrokaraStara

PyrokaraStara

Użytkownicy
posty9
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
chętnie pomoge
 

zakj

zakj

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy
Przygotowane na gotowym silniku gry? Opowiedz trochę od strony tworzenia, łatwiej będzie można powychwytywać różne niuanse xP. Możesz przesłać, niewiele mam teraz czasu, ale postaram się pomóc.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry