broń palna w gothicu 2372 2

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 23.05.2014 roku

Wyświetleń 2372

Odpowiedzi 2

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
chciałem zrobić muszkiet (w zasadzie działający model już mam).

1) potrzebuję dodać efekt dymu i iskr z lufy po wystrzale (pewnie chodzi o pfx tylko jak się do tego zabrać od strony technicznej);
2) odgłos wystrzału wywołać zamiast odgłosu kuszy/łuku;
3) spowodować, aby nie było widać lecącego bełta/strzały (przecież kuli nie widać).
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Wszystko znajdziesz w MDS tam dodasz PFX i odgłosy. Znajdź sobie wszystkie animki od kuszy w HUMANS.MDS zrób na podstawie ich nowego .MDS który będziesz dodawał.
Mdl_ApplyOverlayMds(hero,"MUSZKIET");Tutki o eventach w MDS są na forum poszukaj w tutorialach ;)

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Ale po co hero? Nie lepiej self? Wtedy od razu będziesz mógł tego używać, a także i inny NPC
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry