Kurcze miałem tego nie pisać ale nie mogę sobie za bardzo poradzić choć wiem że to jest proste.

Cel dialogu
dialog nr.1 Gracz zagaduje postać -ten dialog powinien być ponawialny.
Jeżeli gracz przystąpił do straży i usłyszał już dialog nr.1 dostaje questa w dialogu nr.2
Napisałem skrypt ale mam problem bo jak w dialogu 1 ustawie parametr TRUE to owszem dialog się ponawia ale w dialogu 2 funkcja if nie działa bo warunek pewnie czeka na zakończenie. (czyli wyświetla mi tylko 1 dalog i tyle)
No a jak dam False to wiadomo, dialog występuje 1 raz.
Da się jakoś to: if (npc_knowsinfo (other, dialog1)) uzależnić od dialogu 1 opartego na parametrze true?
Tutaj ten skrypt bo wiem ze jeszcze bardziej zawikłałem sprawe tym opisem:P
//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_Pal_888_Talos_Hello (C_INFO)
{
npc = Pal_888_Talos;
nr = 1;
condition = DIA_Pal_888_Talos_Hello_Condition;
information = DIA_Pal_888_Talos_Hello_Info;
permanent = TRUE;
description = "Witaj, jakie jest twoje zadanie???";
};
FUNC INT DIA_Pal_888_Talos_Hello_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Pal_888_Talos_Hello_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_Pal_888_Talos_Hello_15_00"); //Witaj, jakie jest twoje zadanie?
AI_Output (self,other ,"DIA_Pal_888_Talos_Hello_17_01"); //blablabla
if (hero.guild == GIL_MIL)
{
AI_Output (self,other ,"DIA_Pal_888_Talos_Hello_17_03"); //Widzę jednak że jesteś strażnikiem, czy nie zechciałbyś przysłużyć się Innosowi pomagając mi?
};
};
//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_Pal_888_Talos_zadanie (C_INFO)
{
npc = Pal_888_Talos;
nr = 2;
condition = DIA_Pal_888_Talos_zadanie_Condition;
information = DIA_Pal_888_Talos_zadanie_Info;
permanent = FALSE;
description = "O co chodzi?";
};
FUNC INT DIA_Pal_888_Talos_zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_Pal_888_Talos_Hello))
&& (hero.guild ==GIL_MIL)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Pal_888_Talos_zadanie_Info()
Jeszcze tak dopowiem, że jak inne osoby z forum też jestem zmuszony kompilować dialogi jako mod zeby zadziałały. Dodatkowo musiałem przerzucić się na redefixa bo spacer coś źle to naprawiał.