Rozmowa ze zwierzetami 4876 13

O temacie

Autor CichoCiemnyGra

Zaczęty 14.05.2014 roku

Wyświetleń 4876

Odpowiedzi 13

CichoCiemnyGra

CichoCiemnyGra

Użytkownicy
posty51
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam. Zrobilem dialog, dodalem zwierzaka do gry ale nie moge z nim rozmawiac.

Zwierze:
PROTOTYPE Mst_Default_Koza(C_Npc)
{
//----- Maonster ----
name = "Koza";
guild = GIL_SHEEP;
level = 1;

//----- Attribute ----
attribute [ATR_STRENGTH] = 5;
attribute [ATR_DEXTERITY] = 5;
attribute [ATR_HITPOINTS_MAX] = 25;
attribute [ATR_HITPOINTS] = 25;
attribute [ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute [ATR_MANA] = 0;

//----- Protection ----
protection [PROT_BLUNT] = 0;
protection [PROT_EDGE] = 0;
protection [PROT_POINT] = 0;
protection [PROT_FIRE] = 0;
protection [PROT_FLY] = 0;
protection [PROT_MAGIC] = 0;

//----- Damage Types ----
damagetype = DAM_EDGE;
// damage [DAM_INDEX_BLUNT] = 0;
// damage [DAM_INDEX_EDGE] = 0;
// damage [DAM_INDEX_POINT] = 0;
// damage [DAM_INDEX_FIRE] = 0;
// damage [DAM_INDEX_FLY] = 0;
// damage [DAM_INDEX_MAGIC] = 0;

//----- Kampf-Taktik ----
//fight_tactic = FAI_Giant_Rat;//Schafe kämpfen nicht!!

//----- Senses & Ranges ----
senses = SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
senses_range = PERC_DIST_MONSTER_ACTIVE_MAX;

aivar[AIV_MM_FollowTime] = FOLLOWTIME_MEDIUM;
aivar[AIV_MM_FollowInWater] = FALSE;

//----- Daily Routine ----

};

func void B_SetVisuals_Ziege_01()
{
Mdl_SetVisual (self, "Ziege.mds");
// Body-Mesh Body-Tex Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex ARMOR
Mdl_SetVisualBody (self, "Ziege_01_Body", DEFAULT, DEFAULT, "", DEFAULT,  DEFAULT, -1);
};

INSTANCE Koza01 (Mst_Default_Koza)
{
aivar[AIV_MM_REAL_ID] = ID_KOZA01;
B_SetVisuals_Ziege_01();
Npc_SetToFistMode(self);
start_aistate = ZS_MM_AllScheduler;
aivar[AIV_MM_RoamStart] = OnlyRoutine;
CreateInvItems (self, ItFoKozaRaw, 2);
Mdl_SetModelScale(self, 0.9, 0.9, 0.9);
};

Dialog:
//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_koza01_EXIT   (C_INFO)
{
npc         = Koza01;
nr          = 999;
condition   = DIA_koza01_EXIT_Condition;
information = DIA_koza01_EXIT_Info;
permanent   = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_koza01_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_koza01_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_Koza01_Wydoj   (C_INFO)
{
npc         = Koza01;
nr          = 1;
condition   = DIA_Koza_Wydoj_Condition;
information = DIA_Koza_Wydoj_Info;
permanent   = TRUE;
description = "Wydój";
};

FUNC INT DIA_Koza_Wydoj_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Koza_Wydoj_Info()
{
if (Npc_HasItems (hero, ItMi_Bucket))
{
B_giveinvitems (self, other, ItFo_MilkKoza, 1);
Npc_RemoveInvItems (hero, ItMi_Bucket, 1);
};
};
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Skompilowałeś skrypty i połączyłeś dialogi z NPC redefix'em / spacerem?
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Rutyna (ZS_MM_AllScheduler) którą przypisałeś nie ma perceptiona dialogu i musisz go dodać to tej rutyny lub stworzyć nową. Zauważ ze jeśli NPC nie ma dialogów to i tak odpala się dialog z jedną pozycja a dokładnie z END. Więc błąd nie jest w dialogu tylko w rutynie :) Jeśli robisz to pod G2 to zobacz jaką rytune miała owca ta którą można było rozmawiać.

CichoCiemnyGra

CichoCiemnyGra

Użytkownicy
posty51
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

CichoCiemnyGra

Rozmowa ze zwierzetami
#3 2014-05-14, 13:46(Ostatnia zmiana: 2014-05-14, 13:56)
//***************
// Follow_Sheep
//***************

INSTANCE Follow_Sheep (Mst_Default_Sheep)
{
name = "Betsy";

aivar[AIV_ToughGuy] = TRUE; //Liesel knn getötet werden, ohne daß jemand sich anpißt!

B_SetVisuals_Sheep();
Npc_SetToFistMode(self);
aivar[AIV_MM_RoamStart] = OnlyRoutine;

start_aistate = ZS_MM_Rtn_Follow_Sheep;
CreateInvItems (self, ItFoMuttonRaw, 1);
};
//***************
// Follow_Sheep_AKIL
//***************

INSTANCE Follow_Sheep_AKIL (Mst_Default_Sheep)
{
name = "Owca";

aivar[AIV_ToughGuy] = TRUE;

B_SetVisuals_Sheep();
Npc_SetToFistMode(self);

aivar[AIV_MM_RoamStart] = OnlyRoutine;
start_aistate = ZS_MM_Rtn_Follow_Sheep;
CreateInvItems (self, ItFoMuttonRaw, 1);
};

Zamieniajac "ZS_MM_AllScheduler" na "ZS_MM_Rtn_Follow_Sheep" po uderzeniu zwierzaka on stoi w miejscu i nadal je trawe, a powinien uciekac. Mimo to nadal nie mozna z nim rozmawiac.

Czip17 (tworzenie modow od A do Z) mowil zeby nazwac pliki tak samo, to dotyczylo NPC, a tutaj jest zwierzak. Nie wiem czy to robi roznice, ale skrypt zwierzaka zrobilem w tym samym pliku co owca (MST_Sheep) a dialog nazwalem "DIA_koza01".

Cytuj
Rutyna (ZS_MM_AllScheduler) którą przypisałeś nie ma perceptiona dialogu i musisz go dodać to tej rutyny lub stworzyć nową
Jak to zrobic ?
 

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Spróbuj dodać
aivar[AIV_ToughGuy] = TRUE;
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

CichoCiemnyGra

CichoCiemnyGra

Użytkownicy
posty51
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Juz wczesniej probowalem, i tak nie dziala
 

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
skopiuj caly skrypt owcy akila i przerob na swoje wymagania mi zadzialalo
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

CichoCiemnyGra

CichoCiemnyGra

Użytkownicy
posty51
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
INSTANCE Koza01 (Mst_Default_Koza)
{
aivar[AIV_MM_REAL_ID] = ID_KOZA01;

aivar[AIV_ToughGuy] = TRUE;

B_SetVisuals_Ziege_01();
Npc_SetToFistMode(self);

aivar[AIV_MM_RoamStart] = OnlyRoutine;
start_aistate = ZS_MM_Rtn_Follow_Sheep;
CreateInvItems (self, ItFoKozaRaw, 2);
Mdl_SetModelScale(self, 0.9, 0.9, 0.9);
};

Niestety mi nadal nie dziala  :(
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Skompilowałeś skrypty i połączyłeś dialogi z NPC redefix'em / spacerem?

Mogłeś przeoczyć bądź zapomnieć. Jeśli wszystko masz bez błędów, to musi Ci to działać. Ja też mam takie skrypty - psa, z którym można pogadać, dając mu mięso i skrypt ten działa bez najmniejszych problemów.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

CichoCiemnyGra

CichoCiemnyGra

Użytkownicy
posty51
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Skompilowałeś skrypty i połączyłeś dialogi z NPC redefix'em / spacerem?

Jak to spacerem zrobic ?  :huh:
 

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
 

CichoCiemnyGra

CichoCiemnyGra

Użytkownicy
posty51
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

CichoCiemnyGra

Rozmowa ze zwierzetami
#11 2014-05-14, 20:19(Ostatnia zmiana: 2014-05-14, 20:56)
To jak to zrobic redefix'em ?
 

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Mi działało bez reparsacji w spacerze i robienia OU w spacerze/redefixie
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

CichoCiemnyGra

CichoCiemnyGra

Użytkownicy
posty51
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wie ktos jak zrobic to tym redefixem ???
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry