[G2] Zła animacja walki NPC. 3351 8

O temacie

Autor TheKetrab

Zaczęty 5.05.2014 roku

Wyświetleń 3351

Odpowiedzi 8

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Witam,

W skrypcie dowolnej, każdej postaci (nowej), gdy ustawiam taktykę walki na MASTER i skills na powyżej 60, NPC bije się z animacją "zielonego", czyli tak, jakby miał od 0-30. Analogicznie jest, z postaciami, którym wpisuję 30-60.
Widziałem kiedyś tu chyba, że ktoś podał kod do skryptu (nwm, czy aivar, czy nie), który wymusza użycie animacji zielonego, wojownika albo mistrza przez NPC.

Jak poradzić sobie z tym problemem? Szukałem długo tu tego tematu, ale niczego nie znalazłem.
 

Johntsy

Johntsy

RaveN Studio
posty219
Propsy49
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
Ja tak mam, gdy rozpoczne nową gre to wszyczy mają zielonego, zapisujesz gre i wczytujesz, może tobie też pomoże.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

[G2] Zła animacja walki NPC.
#2 2014-05-05, 19:48(Ostatnia zmiana: 2014-05-05, 20:20)
Fight_tactic nie ma nic wspólnego ze stylem bicia. Aivary też.
Do skryptu npc dodaj tą funkcję
B_SetFightSkills(self,70); // Przedział jest taki 0 - 30, 31 - 60, 61+
Jak nic nie da to daj to:
Npc_SetTalentSkill(self,NPC_TALENT_1H,2); // 0 - 1 - 2Przy okazji pokaż skrypt postaci. Może coś pomieszałeś.

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
@Johntsy: Lol, działa... Ale mimo to nie chcę zmuszać przyszłych graczy do takich tricków.

@chicken: Dzięki. Prawdopodobnie ta druga linijka to jest to, bo w skrypcie tego nie mam. Skompiluję dopiero w przyszłym tygodniu, bo na moim pc'cie Spacera blokuje antyvirus (zużycie procka chyba, bo ładuje się i ładuje...). Jak tylko skompiluję, to napiszę czy działa, czy nie.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Ładuje się długo przez antyvirusa. Też tam miałem i dodałem do wyjątków :ok: A co do drugiego to funkcja B_SetFightSkills sama powinna ustawiać jeśli npc ma więcej lub równo 60%.

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
No, sprawdziłem. Jednakże nie działa.
Podałem linijkę:
Npc_SetTalentSkill(self,NPC_TALENT_2H,2);Nie działało, więc zmieniłem jeszcze na:
Npc_SetTalentSkill(self,NPC_TALENT_2H,60);Ale to samo, wciąż. Jedyne co się zmienia, to to, że postać po zaatakowaniu jej nie leci do mnie. Muszę podejść blisko, by mnie uderzyła - wciąż animacją walki zielonego. Widziałem kiedyś w jakimś poradniku filmowca na YT film, gdzie gościu podawał różne takie, że jak coś wpiszesz w edit abillities to on do cb podlatuje, jak coś innego to będzie czekał aż ty podejdziesz itp.

Podaję mój skrypt:
Spoiler
instance NASZ_119_Udar  (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Udar";
guild = GIL_PAL;
id = 119;
voice = 9;
flags       = 0;
npctype = NPCTYPE_OCMAIN;

// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 4);

// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_NAILED; //damit er nicht runterspringt

// ------ Equippte Waffen ------
EquipItem (self, ItMw_2h_Pal_Sword);
EquipItem (self, ItRw_Crossbow_H_01);

// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);


// ------ visuals ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Fighter", Face_N_Normal_Stone, BodyTex_N, ITAR_PAL_M);
Mdl_SetModelFatness (self, 1);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Militia.mds");

// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Kampf-Talente ------
B_SetFightSkills (self, 65);
Npc_SetTalentSkill(self,NPC_TALENT_2H,2); // 0 - 1 - 2

// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_119;
};

FUNC VOID Rtn_Start_119 ()
{
TA_Stand_Guarding (08,00,23,00,"OW_WOODRUIN_WOLF_SPAWN");
TA_Stand_Guarding (23,00,08,00,"OW_WOODRUIN_WOLF_SPAWN");
};

 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Npc_SetTalentSkill(self,NPC_TALENT_2H,2);
to powinno działać NPC na pewno ma broń dwuręczną ?

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Tak, dwuręczny miecz paladyna.
Jest napisane:    EquipItem (self, ItMw_2h_Pal_Sword);
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Jeśli chodzi Ci o to, że po rozpoczęciu nowej gry wstawione postacie walczą jakby byli zieloni, to nic z tym nie zrobisz - bug Gothic'a. Jedyne co można zrobić to zapisanie i wczytanie gry i wszyscy mają prawidłową walkę. 
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry