moby z g2nk do g1 3537 10

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 11.05.2014 roku

Wyświetleń 3537

Odpowiedzi 10

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
czy może mi ktoś dobitnie wytłumaczyć jak przenieść moby z g2nk do g1?
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

moby z g2nk do g1
#1 2014-05-11, 09:17(Ostatnia zmiana: 2014-05-11, 09:26)
Przenosisz MDS danego potwora, potem możesz to zdekompilować w celu wyciągnięcia pliku.asc.
Musisz również przenieść FAI_potwora, ten plik plik jest zadeklarowany jako stała ( const int FAI_potwora = kolejna_liczba; ) w pliku AI_Constants.d.
Potem textury, jak chcesz to dźwięki, skrypt na potwora i done.
Mogą wystąpić błędy z plikiem FAI_, ponieważ nie wszystko pasuje pod g1.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Skompilowane pliki animacji różnią się w G1 i G2 dlatego MUSISZ animki sprowadzić do plików ASC i do G1 wrzucasz pliki .ASC i kopiujesz MDSa. No i pamiętaj o teksturach ;)

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
rozumiem, że instertuję voba (moba), daje mu visuala z mds-em (orcpriestgrave_hor.mds).?
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Dokładnie jak normalnego :) może to chwile potrwać za pierwszym razem ponieważ Gothic może bedzie chciał sobie sprasować animacje juz w Spacerze.

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Pisząc moba miałeś na myśli potwora czy interaktywny przedmiot? :F Bo coś czuję, że mi się po****** w 1 poście.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Pisząc moba miałeś na myśli potwora czy interaktywny przedmiot? :F Bo coś czuję, że mi się po****** w 1 poście.

o to prędzej czy później miałem zapytać. chicken, mógbłys mi podesłać owcę, dzika, preriowego ścierwojada lub jaszczuroczłowieka z g2nk dla g1?

jak masz pod ręką.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
dopisałem skrypt animacji do humans.mds
insertowałem moba do świata spacerem i ustawiłem parametry typowe dla skrzyń
wkleiłem:

orcpriestgrave_hor.mds do anims/
pili rozszerzewniem .asc do anims/asc_anims
textury do textures/_complied/


i nie działa!






 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nie działa czyli ? Komputer się nie uruchamia ? :D Jakieś błedy w składni w plikach skryptów ? Jakieś błedy z animkami ? A może zero błedów i gra działa normalnie a nie działa tylko interakcja ? Mamy zgadywać do jasnej cholery ?

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

moby z g2nk do g1
#10 2014-05-13, 01:19(Ostatnia zmiana: 2014-05-13, 12:02)
Nie działa czyli ? Komputer się nie uruchamia ? :D Jakieś błedy w składni w plikach skryptów ? Jakieś błedy z animkami ? A może zero błedów i gra działa normalnie a nie działa tylko interakcja ? Mamy zgadywać do jasnej cholery ?

problem był jak w linku
http://themodders.org/index.php?topic=21480.0

druga sprawa, chciałbym dodać efekty sfx do bram.
przy moverach mamy następujące opcje :

sfxopenstart
sfxopenend
sfxmoving
etc.

pytanie gdzie je znajdę, aby dobrać właściwe.

druga sprawa, mamy niektóre moby, gdzie możemy ich używać tylko , kiedy mamy odp. przedmiot (nie klucz, ani nie wytrych!). Często mamy napis typu "kołowrót się zaciął..." etc.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry