Zmienne oCZoneMusic 2664 3

O temacie

Autor Zucklov

Zaczęty 11.01.2014 roku

Wyświetleń 2664

Odpowiedzi 3

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Otóż chciałbym aby w pewnym miejscu w zenie od początku grał jeden utwór dźwiękowy, a potem, po odpowiednim dialogu, utwór ten zmieniał się na inny.
Umiem definiować utwory w MusicInst.d, dodawać oCZoneMusic w Spacerze, robić nowe .dls .sty i .sgt et cetera. Zastanawiam się tylko czy ww. jest możliwe? Myślałem o czymś z Moverami i Triggerami, ale niezbyt wiem jakby to miało wyglądać.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Refresh
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Gornos

Gornos

Quest Pack Team
posty90
Propsy87
ProfesjaLvl designer
  • Quest Pack Team
Zrób tak. Wstaw TriggerMover, zrób mu animacje przesuwania się do góry i podczep do niego dwa oCZoneMusic oraz ustaw im odpowiedni zasięg grania. Pierwszy oCZoneMusic niech będzie tą twoją defaultową muzyczką, która ma grać sobie normalnie, a potem w drugim wstaw tą co ma być po dialogu. Po tym zabiegu wszystko powinno działać.
 

carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!
Jeśli korzystasz z Ikarusa możesz spróbować dać to:
var int MusicPtr;
var oCZoneMusic MyMusic;

MusicPtr = MEM_SearchVobByName(Nazwa_Voba);//Szukasz twojego Voba
MyMusic = MEM_PtrToInst(MusicPtr);//Przypisujesz Voba do zmiennej
MyMusic._zCObject_objectName = "Nazwa_Muzyki";//Zmiana Muzyki
Nigdy tego nie robiłem wiec nie wiem czy dobrze jeśli to nie zadziała możesz jeszcze zrobić dwa voby oczonemusic jeden aktywny z starą muzyką i drugi nieaktywny z nową i zrobić tak:
var int MusicPtr; var int Music2Ptr;
var oCZoneMusic MyMusic; var oCZoneMusic MyMusic2;

MusicPtr = MEM_SearchVobByName(Nazwa_Voba);//Szukasz twojego Voba
Music2Ptr = MEM_SearchVobByName(Nazwa_Voba_Drugiego);//Szukasz twojego Voba
MyMusic = MEM_PtrToInst(MusicPtr);//Przypisujesz Voba do zmiennej
MyMusic2 = MEM_PtrToInst(Music2Ptr);//Przypisujesz Voba do zmiennej
MyMusic.enabled = false;//wyłączasz starego Voba
MyMusic2.enabled = true;//włączasz nowego Voba
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry