(BUG) Uniemożliwienie poruszania się hero (G2NK) 1841 0

O temacie

Autor Bogdan Zwei

Zaczęty 2.03.2014 roku

Wyświetleń 1841

Odpowiedzi 0

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Tym razem mam problem z "wyłączaniem" animacji dla hero.
Postać po prostu wykonuje jakąś animację, że cały czas stoi i nie mogę się w żaden sposób poruszyć.
Rozpoczęło się to po wgraniu LeGo (miałem reinstal systemu) i odpowiedniego Gothic 2.exe
http://www.worldofgothic.de/dl/download_278.htm

Wszystkie inne postacie działają bezproblemowo. Kiedyś też miałem tego typu problem, lecz nie pamiętam, co trzeba było zrobić. Pamiętam tylko tyle, że coś usuwałem, ale nie pamiętam co. Próbowałem także wywalić wszystkie .disabled z *.vdf, ale i tak nic to nie dawało; reparsowałem skrypty i update'owałem dialogi (usuwałem ou.bin i ou.csl) - bez skutku.

Zanim ktokolwiek doczepi się skryptów - przeszukałem dzisiaj dokładnie każdy skrypt (zleciało mi troszkę czasu na to) i nie było nic, co by mi przeszkadzało w poruszaniu się.

Podczas używania Npc_ClearAIQueue (hero); hero debuguje się na około 0.5 sekund.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry