Animacje i mob malowania 2964 3

O temacie

Autor Zucklov

Zaczęty 26.01.2014 roku

Wyświetleń 2964

Odpowiedzi 3

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko

Zucklov
Quest Pack Team

Animacje i mob malowania
2014-01-26, 10:23(Ostatnia zmiana: 2014-01-26, 13:17)
Witam, a więc ściągnąłem z http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=291&cat=1&page=6&order=0 animacje i moba malowania. Umieściłem statyw jako oCMobInter, dałem odpowiedni wygląd (MALEN_01.ASC) i przedmiot do używania jako pędzel (ItMi_Pinsel). Zarejestrowałem także animki w humans.mds, rejestracja wygląda następująco:
// Malen
ani ("T_MALEN_STAND_2_S0" 1 "S_MALEN_S0" 0.1 0.0 M. "Hum_malen_image.ASC" F 0 20)
{
*eventTag (1 "DEF_CREATE_ITEM" "ZS_RIGHTHAND" "Itmi_Pinsel")
*eventTag (1 "DEF_CREATE_ITEM" "ZS_LEFTHAND" "Itmi_Palette")
}
ani ("S_MALEN_S0" 1 "S_MALEN_S0" 0.0 0.0 M. "Hum_malen_image.ASC" F 20 20)
ani ("T_MALEN_S0_2_STAND" 1 "" 0.1 0.1 M. "Hum_malen_image.ASC" R 0 20)
ani ("T_MALEN_S0_2_S1" 1 "S_MALEN_S1" 0.0 0.0 M. "Hum_malen_image.ASC" F 20 20)
ani ("T_MALEN_S1_2_S0" 1 "S_MALEN_S0" 0.1 0.1 M. "Hum_malen_image.ASC" R 20 20)
{
*eventTag (18 "DEF_REMOVE_ITEM")
}
ani ("S_MALEN_S1" 1 "S_MALEN_S1" 0.0 0.0 M. "Hum_malen_image.ASC" F 20 100)

oraz owe animki (w .asc) dodałem do folderu Anims/Asc i stworzyłem itema pędzla i palety, a także banalny do granic możliwości skrypt funkcji rutyny

FUNC VOID ZS_Painting ()
{
Perception_Set_Normal();

B_ResetAll (self);

AI_SetWalkmode (self, NPC_WALK);

if (Npc_HasItems (self,ItMi_Palette) == 0)
{
CreateInvItem (self, ItMi_Palette);
};
if (Npc_HasItems (self, ItMi_Pinsel) == 0)
{
CreateInvItem (self, ItMi_Pinsel);
};
};

FUNC int ZS_Painting_Loop ()
{
// ------ Braten ------
if (!C_BodyStateContains(self, BS_MOBINTERACT_INTERRUPT))
&& (Wld_IsMobAvailable(self,"MALEN"))
{
AI_UseMob (self, "MALEN", 1);
};

return LOOP_CONTINUE;
};

FUNC VOID ZS_Painting_End ()
{
AI_UseMob (self, "MALEN", -1);
};

Potem, po dodaniu wpisu w TA.d i stworzeniu skryptu malarza kiedy go odwiedzam on "używa" mojego moba, jednak nie ma żadnych animek, tj. stoi przed statywem i ciągle drga, nic nie robi, chociaż moba teoretycznie używa. Dodałem mu nawet do ekwipunku pędzel i paletę, ale nadal nic nie działa. Jakieś sugestie?


 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

nocnymocny

nocnymocny

Użytkownicy
posty65
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przyłączam się do pytania. Również mam z tym problem.
 
https://www.youtube.com/watch?v=5HdbLar5Thg

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Problem dawno rozwiązałem xD Rozwiązanie jest tu: http://themodders.org/index.php?topic=21480.0
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

nocnymocny

nocnymocny

Użytkownicy
posty65
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To akurat było dobrze, źle rutynę napisałem, ale przy skrypcie Twojej już wszystko było ok.  :D
 
https://www.youtube.com/watch?v=5HdbLar5Thg


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry