Cześć wszystkim!
Od razu mówię, że to mój pierwszy post tutaj, więc przepraszam, jeżeli w jakikolwiek sposób łamię utrwalone zwyczaje publikowania postów/ inne
mam nietypowy problem.
W trakcie robienia skryptu, w którym postać prowadzi mnie, a następnie zagaduje mnie w trakcie drogi, postać
1) dochodzi do miejsca nowej rutyny (to działa)
2) milczy - to znaczy patrzy na mnie, nie zagaduje mnie.
Dziwi mnie to, ponieważ zastosowałem rozwiązanie przez analogię jak w skrypcie dialogu Jacka Aligatora.
Dodam, że Spacer wszystko parsuje, więc brak błędów "formalnych".
Wszystkie zmienne są zadeklarowane. Warunek (MIS_Dolina_Aidana == LOG_RUNNING) też jest spełniony dla jasności.
Poniżej pokazuję skrypt i z góry dzięki za pomoc, bo totalnie nie mam już pomysłu...
instance DIA_Dolina_Aidana2 (C_INFO)
{
npc = SLD_100001_Aidan;
nr = 1;
condition = DIA_Dolina_Aidana2_Condition;
information = DIA_Dolina_Aidana2_Info;
permanent = TRUE;
description = "Co dalej?";
};
func int DIA_Dolina_Aidana2_Condition ()
{
if (MIS_Dolina_Aidana == LOG_RUNNING)
&& Npc_GetDistToWP(self,"NW_XARDAS_TOWER_WATERFALL_CAVE_OUT") <100
{
return TRUE;
};
};
func void DIA_Dolina_Aidana2_Info ()
{
AI_Output (self, other, "DIA_Dolina_Aidana2_09_00"); //Dalej droga prowadzi w dól
AI_Output (self, other, "DIA_Dolina_Aidana2_09_01"); //Ruszajmy.
Npc_ExchangeRoutine (self, "JaskiniaDROGA3");
};