NPC nie chce iść 1764 0

O temacie

Autor Georges

Zaczęty 2.01.2014 roku

Wyświetleń 1764

Odpowiedzi 0

Georges

Georges

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy

Georges

NPC nie chce iść
2014-01-02, 18:39(Ostatnia zmiana: 2014-01-03, 15:07)
Siema
Mam problemy z moim npcem. Zrobiłem dialog i chce aby mój npc po dialogu poszedł do wyznaczonego waypointa. I tu jest problem bo po dialogu dałem taki skrypt

   Info_ClearChoices(Vlk_9346_Ciper);
B_LogEntry    (dlugkasa,"Tom nie ma bryłek");
AI_StopProcessInfos (self);
self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
AI_GotoWP (self, "WAYPOINT");
Npc_ExchangeRoutine (self,"Run");

A npc po dialogu stoi jak wryty i nie przechodzi do tego waypointa. Po zmienieniu godziny przez kod postac teleportuje sie do waypointa WAYPOINT ale nie po dialogu. Wie ktoś co jest nie tak? Waypointy są połączone.

Na koniec rutyna:

FUNC VOID Rtn_Run_9346 ()
{
TA_GuidePC (21,00,04,00,"WAYPOINT");
TA_GuidePC    (04,00,21,00,"WAYPOINT");
};

Post połączony: 2014-01-03, 15:06


Post połączony: 2014-01-03, 15:07
Temat do zamknięcia to była pamięć waypointa,poprostu nie zgrała się z rutyną
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry