Siema
Mam problemy z moim npcem. Zrobiłem dialog i chce aby mój npc po dialogu poszedł do wyznaczonego waypointa. I tu jest problem bo po dialogu dałem taki skrypt
Info_ClearChoices(Vlk_9346_Ciper);
B_LogEntry (dlugkasa,"Tom nie ma bryłek");
AI_StopProcessInfos (self);
self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
AI_GotoWP (self, "WAYPOINT");
Npc_ExchangeRoutine (self,"Run");
A npc po dialogu stoi jak wryty i nie przechodzi do tego waypointa. Po zmienieniu godziny przez kod postac teleportuje sie do waypointa WAYPOINT ale nie po dialogu. Wie ktoś co jest nie tak? Waypointy są połączone.
Na koniec rutyna:
FUNC VOID Rtn_Run_9346 ()
{
TA_GuidePC (21,00,04,00,"WAYPOINT");
TA_GuidePC (04,00,21,00,"WAYPOINT");
};
Post połączony: 2014-01-03, 15:06
Post połączony: 2014-01-03, 15:07
Temat do zamknięcia to była pamięć waypointa,poprostu nie zgrała się z rutyną