Wzrastanie siły z poziomem 2014 2

O temacie

Autor Pragasek

Zaczęty 4.01.2014 roku

Wyświetleń 2014

Odpowiedzi 2

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Hej! Zastanawia mnie jak można zrobić tak, by co poziom siła naszego bohatera zwiększała się np. o 3 punkty?

Z góry dzięki!

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
W G2NK
_Work\data\Scripts\content\AI\AI_InternMasz linijki
// ***************************
//         Spieler Constants
// ***************************

const int LP_PER_LEVEL                = 15;    // Lernpunkte pro Spieler-Stufe
const int HP_PER_LEVEL                = 15;    // Lebenspunkte pro Spieler-Stufe

const int XP_PER_VICTORY            = 10;    // Erfahrungspunkte pro Level des Gegner
Pierwsza opisuje ile PN otrzymujesz za poziom, druga życia, a trzecia mnożnik PD za każdego pokonanego przeciwnika (np. jeśli wróg ma poziom 3, to otrzymujesz 30 PD, bo 3*10=30)
(zmodyfikowałem u siebie te wartości, więc nie sugeruj się że masz inaczej :))
Wracając - pewnie trzeba dodać linijkę typu STR_PER_LEVEL albo coś w ten deseń, ale nie jestem pewny. Być może trzeba by było pobawić się w też innych plikach, nie wiem, nigdy tego nie próbowałem.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Cytat: JasiuYTPL
W G2NK
Kod: [Zaznacz]
_Work\data\Scripts\content\AI\AI_InternMasz linijki
Kod: [Zaznacz]
// ***************************
//         Spieler Constants
// ***************************

const int LP_PER_LEVEL                = 15;    // Lernpunkte pro Spieler-Stufe
const int HP_PER_LEVEL                = 15;    // Lebenspunkte pro Spieler-Stufe

const int XP_PER_VICTORY            = 10;    // Erfahrungspunkte pro Level des GegnerPierwsza opisuje ile PN otrzymujesz za poziom, druga życia, a trzecia mnożnik PD za każdego pokonanego przeciwnika (np. jeśli wróg ma poziom 3, to otrzymujesz 30 PD, bo 3*10=30)
(zmodyfikowałem u siebie te wartości, więc nie sugeruj się że masz inaczej )
Wracając - pewnie trzeba dodać linijkę typu STR_PER_LEVEL albo coś w ten deseń, ale nie jestem pewny. Być może trzeba by było pobawić się w też innych plikach, nie wiem, nigdy tego nie próbowałem.
Nie. To trzeba zrobić w B_GivePlayerXP.d czy B_GiveXP.d. Zaraz w funkcji 
if ( hero.exp >= hero.exp_next ) // ( XP > (500*((hero.level+2)/2)*(hero.level+1)) )
Wpisujesz ile siły ma dodawać do poziom. Nie będę pisał, jaka funkcja, bo to każdy wie.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry