Gothic 1 - miecze runiczne 2480 3

O temacie

Autor Góral Żywiec

Zaczęty 8.12.2013 roku

Wyświetleń 2480

Odpowiedzi 3

Góral Żywiec

Góral Żywiec

Użytkownicy
Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
posty153
Propsy42
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
Otóż problem polega na tym że nie wiem jak tworzyć miecze runiczne do g1. O ile mi wiadomo to w g2NK jest plik B_AssessDamage. Tylko że tego pliku nie ma w g1.

Czy jest jakiś inny plik w którym mógłbym zrobić miecze runiczne do g1 czy powinienem przenieś go z g2 do pierwszej części jeśli tak to co powinienem zrobić i jak uzyskać efekt. ??
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
W G1 trzeba dodać swoją funkcje do 5 plików a nie jednego :) Mój programik podmieniał wszystkie pliki dodając w nich odwołanie do jednej funkcji to chyba było to :

http://themodders.org/index.php?topic=12570.0

ściągaj stara wersje 2.4 program robiłem lata temu jak będą jakieś błędy ortograficzne to sorry xD


EDTI :

http://themodders.org/index.php?topic=5900.0 A tu masz tutek do G1

Góral Żywiec

Góral Żywiec

Użytkownicy
Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
posty153
Propsy42
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
Możesz cie mi powiedzieć co to są za te 5 plików jaką mają nazwę ? 
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Ja mam tak u siebie:
Cytuj
func void B_CombatReactToDamage ()
{
B_U(other, self);
func void B_Orc_AssessCombatDamage()
{
B_U(other, self);
func void B_Orc_AssessDamage()
{
B_U(other, self);
func void ZS_ReactToDamage ()
{
B_U(other, self);
// ZS_MM_Master
func void B_MM_ReactToDamage ()
{
B_U(other, self);
// ZS_MM_Master
func void ZS_MM_Attack ()
{
B_U(other, self);
Pliki sa nazwane tak samo jak funkcje (oprocz 2 ostatnich) i 1 nie istnieje ale nie wiem ktory wiec jak nie bedziesz mial ktoregos to omin to.
A jesli chodzi o B_U(other, self); to nazwa funkcji twojego skryptu na miecz runiczny.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry