Hełm i pancerz. 4647 10

O temacie

Autor Jaeger

Zaczęty 2.11.2013 roku

Wyświetleń 4647

Odpowiedzi 10

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
Witam, otóż kilka dni temu zrobiłem sobie ubiór i chciałbym dołączyć do niego hełm (zriggować)
Kombinowałem już na zbroi paladyna i próbowałem wyczaić jak tam jest podłączony hełm do zbroi jednak nie jestem pewien jak to zrobić.
Może ktoś mi napisać krok po kroku jak podłączyć hełm do pancerza?
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Jesli masz g2 ze skryptami to mozesz zrobic na podstawie .asc zbroi grega(Armor_PIR_H_ADDON.asc). Po zalozeniu tej zbroi pirata zaklada sie rowniez czapa, ktorej nie ma w wyposazeniu. Krótko mowiac... w pliku asc musisz dodac helm na glowie i po zalozeniu helm sie pojawi.

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
Bawiłeś się chociaż kiedyś blenderem?
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator

Splash
Moderator

Hełm i pancerz.
#3 2013-11-03, 15:48(Ostatnia zmiana: 2013-11-03, 16:23)
Cytat: chicken
Jesli masz g2 ze skryptami to mozesz zrobic na podstawie .asc zbroi grega(Armor_PIR_H_ADDON.asc). Po zalozeniu tej zbroi pirata zaklada sie rowniez czapa, ktorej nie ma w wyposazeniu. Krótko mowiac... w pliku asc musisz dodac helm na glowie i po zalozeniu helm sie pojawi.
Jeśli chodzi ci o to, że niby trzeba otworzyć plik asc danej zbroi za pomocą notatnika i dodać tam hełm, to mówię ci od razu, że tak się nie da. Można tak zrobić tylko za pomocą programu do grafiki 3d takie jak 3ds max lub blender :D Można jeszcze tak zrobić za pomocą Ikarusa i LeGo, że gdy zakładamy zbroję wykonuje funkcję oCNpc_PutInSlot używając w tym HookEngineF by założeniu zbroi na głowie pojawiał się hełm, ale z tym by było trochę roboty i trzeba znać się na pakietach skryptowych.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Hełm i pancerz.
#4 2013-11-04, 17:12(Ostatnia zmiana: 2013-11-04, 17:19)
Chyba mi nie chodzilo o otworzenie notatnikiem 3ds :lol2: ja bym nigdy o tym nie pomyslal no ale... a ten helm najlatwiej dodac do asc

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Edytowanie notatnikiem pliku asc lub 3ds skończy się uszkodzeniem pliku. Dodam, że plik 3ds zbroi to tylko model zbroi, który widać gdy zbroja leży na ziemi lub jest w ekwipunku, więc nawet przerobienie tego pliku nic mu nie da. Musi importować model zbroi (asc) do blendera lub 3ds maxa. Oczywiście każdy z tych programu potrzebuje pluginu kerraxa.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Pobierz sobie blendera (darmowy) i dodaj do niego kerraxa którego znajdziesz TUTAJ http://krximpexp.sourceforge.net
dobierz wersje programów i działaj! Wczytujesz asc dodajesz do niego hełm i zapisujesz. ;D Uważaj na kości!
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Hełm i pancerz.
#7 2013-11-04, 20:00(Ostatnia zmiana: 2013-11-05, 15:42)
Pomimo, ze napisalem to, ze moze dodac ten helm do pliku .asc a ten splash dalej o tym jebanym notatniku pisze -.- czlowieki gimbaza wita Cie wita pewnie za rok bo czytac ze zrozumieniem jeszcze nie umiesz...
Czy to takie trudne ze zrozumieniem?!?! Wystarczy otworzyc .asc blenderem, dodac tam helm na glowie i tyle roboty!
EDIT:
Edytowanie notatnikiem pliku asc lub 3ds skończy się uszkodzeniem pliku.
Jeszcze raz cos napiszesz cos z notatnikiem to ja Ci ryj uszkode.
 :facepalm: (co za down)
Trzymaj tak dalej... wkur**aj ludzi  :ok:
Edit: czlowieku od poczatku nikt nie wspomnial o notatniku :facepalm:

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Po pierwsze idioto, pisałeś co innego, tylko że edytowałeś to co napisałeś, zatem jebnij się w czoło ze 2 razy.
Po drugie gimbaza już dawno skończona, ale martwię się o ciebie.
Cytuj
Jeszcze raz cos napiszesz cos z notatnikiem to ja Ci ryj uszkode.
Proszę, wyjdź i się i nie ośmieszaj.
Cytuj
  (co za down)
I po co te wyzwiska? Widać niestety, że ty masz coś z głową, bo nie potrafisz się przyznać do własnej głupoty, bo pisałeś co innego i edytowałeś.
Cytuj
Trzymaj tak dalej... wkur**aj ludzi 
A teraz proszę o listę ludzi, których wkurwiam :ok:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
Póki co widzę tutaj bardziej zbieraninę tłuszczu niż pomoc do mojego zapytania.
Pytanie padło jak podłączyć w blenderze hełm do pancerza, podpinałem do kości, próbowałem kombinować z weight paintingiem ale nic nie pomaga bo hełm jest niewidoczny w grze.
Szukam podpowiedzi jak krok po kroku to wszystko ze sobą posklejać, co zrobić najpierw a co potem aby podpiąć te dwa modele w sposób prawidłowy.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
no ja robie tak, wczytuje w blenderze asc np zbroja najemnika ustawiam hełm, tam gdzie chce zeby był i eksportuje, w grze działa, niestety nie zawsze jest dobrze ułozony.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry