hejka otóż chciałem sobie zrobić w gothicu 1 zadanie po którym npc nas gdzieś zaprowadzi . zrobiłem nową rutynę odpowiedni dialog. skompilowałem pliki, wczytałem dialogi, zrobiłem paczkę z modem i odpowiedni plik w system .
odpalam grę wszystko fajnie działa gadam z odpowiednią postacią i... postać zamiast mnie zaprowadzić stoi w miejscu i nic nie robi. (dialog jest raczej dobry gdyż jeśli wcielę się w niego na kodach przejdę kawałek nim później sobą i tak do skutku zagaduje do mnie tak jak powinien i wszystko jest okej )
tutaj macie skrypt rutyny
FUNC VOID Rtn_podazaj_887 ()
{
TA_GuidePC (00,00,23,00,"ow_sawhut_molerat_spawn01");
TA_GuidePC (23,00,24,00,"ow_sawhut_molerat_spawn01");
};
a tutaj skrypt dialogu
INSTANCE DIA_SLD_887_Zbyszek_ziemniaki (C_INFO)
{
npc = SLD_887_Zbyszek;
nr = 1;
condition = DIA_SLD_887_Zbyszek_ziemniaki_Condition;
information = DIA_SLD_887_Zbyszek_ziemniaki_Info;
permanent = 0;
description = "jasne,chodźmy";
};
FUNC INT DIA_SLD_887_Zbyszek_ziemniaki_Condition ()
{
if(NPC_knowsinfo(other,DIA_SLD_887_Zbyszek_podroz))
{
return 1;
};
};
FUNC VOID DIA_SLD_887_Zbyszek_ziemniaki_Info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_SLD_887_Zbyszek_ziemniaki_15_00"); //jasne,chodźmy
Npc_ExchangeRoutine (self,"podazaj");
Npc_SetPermAttitude(self,ATT_FRIENDLY);
self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
AI_Output (self,other,"DIA_SLD_887_Zbyszek_ziemniaki_55_01"); //chodź za mną
B_LogEntry (TOPIC_podroz,"muszę podążać za Wiesławem");
AI_StopProcessInfos (self);
jak ktoś widzi jakieś błędy lub wie o co chodzi to proszę o pilną odpowiedź