Metro: Last Light 9259 27

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 29.06.2010 roku

Wyświetleń 9259

Odpowiedzi 27

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
 

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy
o kurde jaka grafa  :lol2:  gra się dalej ciekawie zapowiada
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ci którzy się orientują jakiś czas temu wyszedł sequel do Metro 2033, jako iż to był pierwszy (i jak na razie ostatni, nie licząc sequela) shooter który skradł moje młodzieńcze serce, musiałem go mieć, nawet jeśli oznaczało to korzystanie z usług Czarnobrodego.

Oczywiście wersja którą mi dostarczyli miała już dołączony DLC z ranger modem, więc, niewiele myśląc, postanowiłem już za pierwszym razem grać na Ranger Hardcore, tak, ten prawie-niemożliwy-do-przejścia-poziom, za którego normalnie trzeba zapłacić dodatkowo...
Ssie pałkę. Jestem prawie pod końcem gry i nie mam większych kłopotów z przechodzeniem, filtry praktycznie stoją nam na drodze, 90% przeciwników rozwala się jednym strzałem przez co ograniczenie amunicji nie daje się we znaki. Jedynym problemem jaki spotkałem był brak pieniędzy (chociaż skończyły mi się dopiero niedawno, a i to gdybym chciał to bym zmienił, bo jeden z poziomów pozwala na powrót do miasta w trakcie walki z ludźmi = można sprzedać ich bronie), brak możliwości dokupienia filtrów też trochę boli (chociaż nie wiem czy można je było kupić na niższych poziomach trudności). A i zjebali lekko sprawę z HUDem w RHC, rozumiem zabranie wszystkiego innego, ale ilość pozostałej amunicji powinna zostać.

Tak naprawdę jedynymi przeciwnikami godnymi uwagi są... [aztektowymyslil]nosalisy[/aztektowymyslil] (kogoś to dziwi?), a i to tylko dlatego że zazwyczaj mają liczną przewagę liczebną, niestety odpowiednia strategia (bieganie :mellow:  ) zwalczy i je bez problemu.  

Sama gra dobrze trzyma poziom poprzedniczki, grafika powala, a fabuła trzyma poziom, chociaż tutaj mogli się popisać bardziej, są lekkie potknięcia fabularne, np. postać Anny, czy Artem który dołączył do Orderu (WTF? Przecież on lubi spokojne życie) chociaż za samą postać Pavla, mogę to wybaczyć. No i, nie zmienili tego że Artem dalej nie odpowiada w "dialogach", co jest po prostu dziwne.

Wstawiłbym parę screenów, ale Eto napstrykał parę które mi się podobają więc pozwolę mu zgarnąć za nie propsy jeśli będzie chciał.

Eto, przez to że wszedłem na Twój profil by je zobaczyć znam zakończenie ='(
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Metro: Last Light
#23 2013-05-21, 12:57(Ostatnia zmiana: 2013-05-21, 13:56)
znasz tylko koncowy etap :D  z zakonczenia screenow nie robilem

- stara, dobra postapokalipsa :ok:
- czesciej niz w poprzedniczce wychodzimy na powierzchnie :ok:
- zapchane stacje, naprawde czuc ze to osrodki zycia w metrze :ok:
- bardzo dobra grafika, cudowna gra swiatel i cieni :ok:
- zdecydowanie na plus pierdoly, jak zegarek pokazujacy prawdziwa godzine :ok:  ...
- ... czy mozliwosc przetarcia maski z syfu, ktory gromadzi sie bardzo czesto :ok:
- wreszcie skradanie sie ma sens (stealth kille) :ok:
- Podczas walki ujrzymy ogrom iskier, dymu czy odpadajacych fragmentow pancerza :ok:
- Wszelkie wizje :ok:
- Czwarta Rzesza :hitler:  
- Komuchy :ok:
- Jak Sawik wspomnial postac Pawła :ok:
- Chan :ok:
- Kilka lokacji zapadajacych w pamiec :ok:
- Jak na postapokalipse przystalo - wszechobecny syf :ok:
- Mają wypuścić narzędzia developerskie :lol:  

- Bardzo liniowy shooter, nawet na powierzchni poruszamy sie korytarzami :ayfkm:  
- Pewien element jest bardzo chujowy i niepasujacy do gry, nie byl takze w zaden sposob opisany w ksiazce czy pokazany w poprzedniczce
Spoiler
(pewna zdolnosc Cienia, uzywa jej chociazby na Leśnickim, Moskwinie czy Artemie)
:ayfkm:
- Łatwo. Co prawda grałem na poziomie Normalnym, ale chyba zadna sekwencja nie sprawila mi problemow :ayfkm:
- Wkurwiajacy "znacznik trafien" czy jak to sie nazywa. :ayfkm:
- Pomniejsze bledy, jak np. przeskoki animacji zdarzajace sie raz na jakis czas.




reszta screenow u mnie na steamie:
http://steamcommunity.com/id/Ecia/screenshots/?appid=43160&sort=oldestfirst&browsefilter=myfiles&view=imagewall
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
znasz tylko koncowy etap :D  z zakonczenia screenow nie robilem
Achievements, zdradzają zakończenie jak huj :mellow:


No, Eto, jak mówiłem RHC tez jest prosty w huj, tylko nosalisy stanowią problemy - jak do ciebie dobiegnie po tobie, prawie zawsze.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
oj tam, na pocieszenie powiem ze sa dwa zakonczenia :D  ja mialem to złe
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Złe zakończenie, w dodatku za cholerę nie wiem czemu, to samo miałem w "jedynce". Chyba że wszystkie moral points są odbierane za [aztektowymyslil]pirata[/aztektowymyslil] to wtedy zły ending w Last Light mnie nie dziwi. Tylko raz zabiłem gościa którego powinienem oszczędzić, zginął przypadkiem w sumie :mellow:


Eto, ta umiejętność była pasująca do Cieni [aztektowymyslil]w końcu to tylko oddziaływanie na umysł z czego Cienie są "sławne"[/aztektowymyslil]

Swoją drogą, polubiłem (uwaga, jest to w pewnym sensie spory spoiler) [aztektowymyslil]małego cienia[/aztektowymyslil] i "Artjom" ma sporego "pecha" [aztektowymyslil]raz zaruchał i od razu zapylił.[/aztektowymyslil]
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
moze miales za malo tych moral pointsow.

Cytuj
Eto, ta umiejętność była pasująca do Cieni
ale to nie bylo nawet wspomniane czy to w ksiazce czy poprzedniczce. imo troche ot tak z dupy zeby poznac plany lesnickiego :lol2:  ale moze masz racje. (co do zdolnosci cieni to zajebiscie podobal mi sie ten "prolog" na posterunku w tunelu :D )

Cytuj
"Artjom" ma sporego "pecha"
ale Anna dobra sztuka :ok:
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry