Dzień Bydlaka 2013 12541 48

O temacie

Autor wr0d

Zaczęty 9.05.2013 roku

Wyświetleń 12541

Odpowiedzi 48


DzikiBen

DzikiBen

Użytkownicy
Niewielki Mistrz Gothica
posty638
Propsy602
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Niewielki Mistrz Gothica
Czepiacie się nie wiem czego.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
zdarzało ci się ciągnąć chuj?
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
9 maja to moje urodziny. Chuj w dupe temu co wymyślił, żeby to było święto jakiegoś bydlaka.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Nikt Ci nie zlozyl zyczen :lol:
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ja też na tym forum głównie odpierdalam i o czym to niby świadczy? To jest odskocznia.
Jak ja to mówiłem to było Wielkie Pierdolenie, że to zły tok myślenia i że powinienem się z zachowywać jak w realu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

wr0d

wr0d

Użytkownicy
posty53
Propsy55
  • Użytkownicy

wr0d

Dzień Bydlaka 2013
#46 2013-05-12, 23:27(Ostatnia zmiana: 2013-05-12, 23:28)
gówniane chuj wie co w nadzeji

gówniane chuj wie co w nadzeji

gówniane chuj wie co w nadzeji

Żetelna recenzia.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

Dzień Bydlaka 2013
#47 2013-05-12, 23:36(Ostatnia zmiana: 2013-05-12, 23:37)
Cytuj
Użytkownik wr0d dnia 2013-05-12 23:27 napisał

Cytuj
Użytkownik wr0d dnia 2013-05-12 23:27 napisał

Cytuj
Użytkownik wr0d dnia 2013-05-12 23:27 napisał

mówi samo za siebie
 

Artem

Artem

Użytkownicy
posty16
Propsy34
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Artem

Dzień Bydlaka 2013
#48 2013-05-12, 23:37(Ostatnia zmiana: 2013-05-12, 23:39)

Żetelna recenzia.



Tak.

EDIT:
W sumie, jak na to patrzę, teraz to mały punkt dla ciebie. Dopiero po zauważeniu drugiego błędu sczaiłem, że znowu robisz to specjalnie.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry