Grafik 3D - Game 5052 7

O temacie

Autor Nekron197

Zaczęty 2.05.2013 roku

Wyświetleń 5052

Odpowiedzi 7

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy

Nekron197

Grafik 3D - Game
2013-05-02, 11:30(Ostatnia zmiana: 2013-05-02, 11:32)
Poszukuję grafika 3D ze średnim poziomem umiejętności do gry RPG na silniku Unity3D
Musi on potrafić:

-Wymodelować postać (Kobiete/Mężczyzne/potwora)
-Oteksturować (Nie obowiązkowe)
-Wymodelować ubranie/zbroje

Wymagania:

-Chęć do pracy
-Obecność na Konferencjach grupy (Skype/VT/TS3)

Osoby chętne do pracy niech zgłaszają się na stronie www.poland-gamedevelopers.y0.pl na forum w dziale poszukiwanie

Dowodem pracy mogą być stworzone dotychczas skrypty i terrain na screenie:




Wszystko jest narazie w fazie początku wchodzącego już na poziom bardziej zaawansowany.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Macie kogoś kto napisze kod pod RPG? Czy BurgerArcade much?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Kodem zajmuję się ja, ale też przydało by się pare osób do pomocy, bo mogło by to zająć "troche" więcej czasu.
 

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan

Kuba90

Grafik 3D - Game
#3 2013-05-02, 15:40(Ostatnia zmiana: 2013-05-02, 15:41)
Screeny strasznie małe. Pozatym nie chcę być pesymistą ale pchasz się z motyką na słońce.Zacznij od czegoś prostszego ... każdemu się marzy RPG...I albo się Wam uda ale wykon będzie kiepski albo się nie uda. No cóż tak czy inaczej życzę powodzenia.Jedyne co mnie cieszy to ,że wkoncu na TM coraz więcej develepingu :)
 

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy

Nekron197

Grafik 3D - Game
#4 2013-05-02, 18:45(Ostatnia zmiana: 2013-05-02, 18:45)
No wiesz... To nie ma być jakaś wielka gra z ogromnym światem. Trzy plansze. Jakieś 2 miasta i ze cztery wioski, z tego też kilka opuszczonych. Zrobił bym wszystko sam, gdyby nie to, że nie umiem modelować ludzi, zbroi itp.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Proste a potem można rozbudowywać ja się nie nadam ze swoimi umiejętnościami ale życzę powodzenia przy pracy
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
teren wykonany w dwadziescia minut. czekam na wiecej, na pewno zagram
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan

Kuba90

Grafik 3D - Game
#7 2013-05-03, 08:04(Ostatnia zmiana: 2013-05-03, 08:04)
A tak bo mi się przypomniało apropos terenu.Aby Wasz teren był bardziej realistyczny polecam softa : World Machine dzięki niemu stworzysz całkiem realistczny teren, potem wyeksportujesz i wczytasz jako heightmap twojego terenu ;)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry