zawołanie hero przy spiącym 1785 0

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 23.03.2013 roku

Wyświetleń 1785

Odpowiedzi 0

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

zawołanie hero przy spiącym
2013-03-23, 07:11(Ostatnia zmiana: 2013-03-23, 07:12)
zrobiłem nast. skrypt, który powoduje, że jeżeli NPC nas nie widzi zaczynamy rozmowę od "Hej, TY!" oraz podczas snu krzyczymy "Zbudź się".

Problem w tym, że jeżeli podczas snu 3 x razy naciśniamy LM na śpiącego NPCa, to dopiero zadziała.

Jeżeli 2x to zazwyczaj krzyczy "hej ty". Jeżeli raz wcisniemy LM to postać wstaje i mówi "co się dzieje?"

Nie beardzo rozumiem, dlaczego tak jest i od czego to zależy.

. if(C_BodyStateContains(self,BS_SIT) || !Npc_CanSeeNpc(self,hero) || (Npc_IsInState(self,ZS_HerbAlchemy) || Npc_IsInState(self,ZS_Smoke)))
&& ((!C_BodyStateContains(self,BS_MOBINTERACT_INTERRUPT))  || (!Npc_IsInState(self,ZS_Sleep)))
{
AI_OutputSVM_Overlay(hero,NULL,"$SC_HeyTurnAround");
AI_Wait(self,1);
AI_StartState(self,ZS_Talk,1,"");
}

else if(C_BodyStateContains(self,BS_MOBINTERACT_INTERRUPT))
|| (Npc_IsInState(self,ZS_Sleep))
{
AI_OutputSVM_Overlay(hero,NULL,"$SectGreetings");
self.aivar[AIV_INVINCIBLE] = FALSE;
AI_Wait(self,1);
AI_StartState(self,ZS_Talk,1,"");
}
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry