Brak zmian po kompilacji 3720 9

O temacie

Autor micho

Zaczęty 22.04.2013 roku

Wyświetleń 3720

Odpowiedzi 9

micho

micho

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Przypadkowo zmienilem poziom scierwojada na 60. Po naprawieniu bledu za zabicie scierwojada w grze wciaz dostaje 600 expa. W czym problem i jak go naprawic?
 

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy
Po prostu zmień lvl ścierwojada na 6 czy tam mniejszą liczbę...
 

micho

micho

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Czym reparsowałeś skrypty? Jeśli GothicStarter_mod'em to zreparsuj spacerem. Jeśli spacerem to odwrotnie.

A najlepiej to zrepartuj najpierw spacerem, a potem gothicstarter_mod'em.

(I sprawdź dokładnie czy na pewno zapisałeś zmiany u ścierwojada)
 

micho

micho

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Nie pomogło :(
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Spróbuj podmienić skrypt ścierwojada na ten oryginalny.
 

Hvis

Hvis

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Albo rozpocznij nową grę :) .
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Albo rozpocznij nową grę :) .
Idiots everywhere :facepalm:

Na pewno edytowałeś tylko ten jeden plik?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Albo rozpocznij nową grę :) .
Idiots everywhere :facepalm:

Kaczuś, mówisz o sobie? Hvis ma racje, TRZEBA zacząć nowa grę.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

DeatMatch

DeatMatch

Użytkownicy
posty26
Propsy4
  • Użytkownicy
Czasami po wczytaniu gry, zmiany się nie pojawiają. Jedyna opcja jest taka jak piszą czyli "Rozpocznij nową grę".
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry