[GIINK] Edycja samego mesha świata. 1563 2

O temacie

Autor Sernik1994

Zaczęty 13.02.2013 roku

Wyświetleń 1563

Odpowiedzi 2

Sernik1994

Sernik1994

Użytkownicy
posty11
  • Użytkownicy
Witam,

Wpadł mi ostatnio pomysł żeby delikatnie "odświeżyć" naszego poczciwego Gothica II Noc Kruka. Ze spacerem zawsze byłem troszkę na bakier więc nie wyśmiejcie mnie za moje pytanie. Istnieje możliwość podmiany samego mesha świata bez ingerencji w questy/waypointy/obiekty? Jeżeli wrzucę w folderze meshes plik z 3ds max'a to będzie dzałać czy muszę robić paczkę z modem?

Pozdrawiam!
 

Pablo21293

Pablo21293

Użytkownicy
posty82
Propsy28
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli chodzi ci o dodanie domkow itp w 3ds maxie i pozniej miec to w gothicu to najlepiej wejdz w work\data\menshes\level wybierz odpowiedni 3ds swiata i w 3ds maxie otwórz go i dodaj to co chcesz zapisz i eksportuj do 3ds podmieniasz za orginalny i wchodzisz do spacera otwierasz zakładke tool i wybierasz macros i wybierasz odpowiedni swiat i zapisujesz w zen compiled i podmieniasz za orginalny i powinno działać a co do paczki działa bez, a jesli chodzi o dodawanie łóżek, kużni mebli itp to musisz robić w spacerze. Jeśli po ekporcie swiata z 3ds maxa swiat nie bedzie oteksturowany wyeksportuj jedynie swoje zmiany i w spacerze otworz 3ds otexturuj zapisz i wczytaj 3ds swiata i daj file merge mensh wybierz ten ze zmianami i połącz je i zapisz i uzyj macrosa.
 

Sernik1994

Sernik1994

Użytkownicy
posty11
  • Użytkownicy
Wielkie dzięki, wszystko działa!
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry