[G2]Zmiana masy postaci. 3622 5

O temacie

Autor Batioo

Zaczęty 13.02.2013 roku

Wyświetleń 3622

Odpowiedzi 5

Batioo

Batioo

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy

Batioo

[G2]Zmiana masy postaci.
2013-02-13, 17:12(Ostatnia zmiana: 2013-02-18, 10:46)
Witam. Ostatnio wpadłem na kilka pomysłów, które mają uprzyjemnić mi grę w Gothic 2, lecz nie potrafię ich wszystkich zrealizować. Najpierw opiszę ten najważniejszy, który podałem w temacie:

Gdy atrybut zręczności naszej postaci podniesiemy do wartości 100, uczy się ona automatycznie akrobatyki. Zastanawiam się, czy inspirując się tym można sprawić, że po podniesieniu siły do wartości 50 nasza postać robi się "większa"? W moim zamyśle wygląda to tak, że po uzyskaniu odpowiedniej ilości punktów siły, modelfatness bohatera wzrasta o 1. Niestety, nie mam pojęcia jak to zrobić i potrzebuję Waszej pomocy. [Rozwiązane]

Druga sprawa: Pamiętam modyfikację do Gothic 1, w której po dołączeniu do danej gildii zmieniał się styl chodu bohatera. Wiecie, dołączając do magów chodził jak mag, a dołączając do szkodników poruszał się tym ich zrelaksowanym stylem. Dałoby się to zrobić bez ingerowania w dialogi, przypisując dany styl chodzenia do noszonego przez bohatera pancerza? Myślałem o czymś z "on equip", ale nie mam pojęcia jak to miałoby wyglądać.

Edit: Udało mi się zrealizować pierwszy pomysł. Pozostał tylko drugi. :D
Edit 2: Kilka dni temu zrealizowałem też drugi pomysł, chociaż okrężną drogą. Czekałem tylko na odpowiedź, ale chyba się nie doczekam. Temat do zamknięcia, jak sądzę.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Druga sprawa: Pamiętam modyfikację do Gothic 1, w której po dołączeniu do danej gildii zmieniał się styl chodu bohatera. Wiecie, dołączając do magów chodził jak mag, a dołączając do szkodników poruszał się tym ich zrelaksowanym stylem. Dałoby się to zrobić bez ingerowania w dialogi, przypisując dany styl chodzenia do noszonego przez bohatera pancerza? Myślałem o czymś z "on equip", ale nie mam pojęcia jak to miałoby wyglądać.
A nie przypadkiem PC_Hero i wrzucić tam kilka linijek typu

if jesteś w gildii KDF to chodzisz jak Mage ? :wink:
 

Batioo

Batioo

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy

Batioo

[G2]Zmiana masy postaci.
#2 2013-02-13, 19:59(Ostatnia zmiana: 2013-02-13, 20:10)
Dodałem do pliku PC_Hero coś takiego:
if (hero.guild == GIL_NOV)
|| (hero.guild == GIL_KDF)
{
Mdl_ApplyOverlayMDS (self, "Humans_Mage.MDS");
};

if (hero.guild == GIL_SLD)
{
Mdl_ApplyOverlayMDS (self, "Humans_Relaxed.MDS");
};

if (hero.guild == GIL_DJG)
|| (hero.guild == GIL_MIL)
|| (hero.guild == GIL_PAL)
{
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Militia.mds");
};
Wstawiłęm to pod "visual". O ile nie wyskoczył mi żaden błąd, tak już w grze nie zauważyłem żadnej zmiany- rozpocząłem nową grę i za pomocą characterhelpera zmieniłem sobie gildię, jednak postać nie zmieniła stylu chodzenia. Jestem głupi i nigdy nie próbowałem tego robić, więc na 100% zrobiłem coś źle. Help.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A nie przypadkiem PC_Hero i wrzucić tam kilka linijek typu

if jesteś w gildii KDF to chodzisz jak Mage ? :wink:

Nie !!! to co w PC_hero uruchamia się na początku gry gdy obiekt postaci jest tworzony więc po zmianie gildii nic sie nie stanie.

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
Gdy atrybut zręczności naszej postaci podniesiemy do wartości 100, uczy się ona automatycznie akrobatyki. Zastanawiam się, czy inspirując się tym można sprawić, że po podniesieniu siły do wartości 50 nasza postać robi się "większa"? W moim zamyśle wygląda to tak, że po uzyskaniu odpowiedniej ilości punktów siły, modelfatness bohatera wzrasta o 1. Niestety, nie mam pojęcia jak to zrobić i potrzebuję Waszej pomocy.
Takie coś jest oryginalnie w Gothic 2 przecież, pamiętam że wraz ze wzrostem siły 100+ nasza postać stawała się szersza.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Batioo

Batioo

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy

Batioo

[G2]Zmiana masy postaci.
#5 2013-02-14, 09:19(Ostatnia zmiana: 2013-02-14, 21:25)
Takie coś jest oryginalnie w Gothic 2 przecież, pamiętam że wraz ze wzrostem siły 100+ nasza postać stawała się szersza.
Naprawdę? Jakoś nie za bardzo chce mi się w to uwierzyć, ponieważ Ja niczego takiego nie pamiętam. Myślę, że wspomagałeś się od czasu do czasu kodami (np. w przypadku całkowicie głupiej śmierci) i je szybko dezaktywowałeś kombinacją klawiszy +[4]+[2]+, która prócz dezaktywacji Marvina zwiększa też modelfatness postaci. Jeśli nie grałeś na kodach, to przepraszam.
Więc, może ktoś potwierdzić, czy takie coś faktycznie jest w Gothic 2? Albo wie ktoś gdzie znajduje się ten skrypt odpowiedzialny za dodawanie akrobatyki po 100 punktach zręczności?


Edit: Tak jak już napisałem w pierwszym poście, problem ze zwiększaniem masy postaci sam rozwiązałem. Jeśli ktoś zechce, to podam sposób w jaki to zrobiłem.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry