Krótko i na temat
Ściągnąłem sobie nowe zbroje
http://www.worldofgothic.de/modifikation/m...&fileID=364Są tam pliki 3DS ASC i tga
Pliki tga wrzucam do _Work\Data\Textures\NPCs\Armor\
Pliki ASC Nie wiem gdzie wrzucić
Pliki 3DS wrzucam do _Work\Data\Meshes\Items\Armor\
Skrypt.
[codebox]const int VALUE_ITAR_ASA_L = 200;
const int VALUE_ITAR_ASA_M = 300;
const int VALUE_ITAR_ASA_H = 400;
const int VALUE_ITAR_ASA_X = 500;[/codebox]
[codebox]// ******************************************************
instance ITAR_ASA_L (C_Item)
{
name = "Leka Zbroja Asasyna";
mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;
protection [PROT_EDGE] = 100;
protection [PROT_BLUNT] = 100;
protection [PROT_POINT] = 100;
protection [PROT_FIRE] = 50;
protection [PROT_MAGIC] = 50;
value = VALUE_ITAR_ASA_L;
wear = WEAR_TORSO;
visual = "DB_Ako_Armor_L.3DS";
visual_change = "DB_Ako_Armor_L.ASC";
visual_skin = 0;
material = MAT_LEATHER;
description = name;
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point;
COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};
[/codebox]
Mój problem polega na tym że nie wiem gdzie wrzucić pliki ASC i nie wiem czy resztę dobrze wrzuciłem i czy skrypt jest dobrze napisany.
Mam nadzieje że ktoś mi pomoże przypominam że chodzi tu o G2NK