jak dodac npc w spacerze 2645 4

O temacie

Autor WMP-WielkiMistrzP

Zaczęty 28.12.2012 roku

Wyświetleń 2645

Odpowiedzi 4

WMP-WielkiMistrzP

WMP-WielkiMistrzP

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
jaak dodac npc zeby byl widoczny podczas gry .
gdy dodaje go w ten sposob to nie dziala :
1.klikam oCVob(abstrack)
2.klikam oCNpc(scripted)

3.wybieram npc ktorego chce
pomozecie ?
napiszcie jak wrzucic zeby dzialalo
 

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond

Paser

jak dodac npc w spacerze
#1 2012-12-28, 15:40(Ostatnia zmiana: 2012-12-28, 15:41)
Npc dodaje się w skryptach przypisując je do waypointów, a nie w spacerze  :wink:  
Dokładniej to w pliku startup.d
 

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
dokładnie to wpisujesz tam
Wld_InsertNpc (Instance_Npc,   "Waypoint zdefiniowany w skrypcie NPC");
 

WMP-WielkiMistrzP

WMP-WielkiMistrzP

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
dodalem npc przez Gothic NPC Maker
zrobilem tak jak w tutorial bylo i dalej tego kolesia nie ma zreparsowalem skrypty i bledu nie bylo.
 mam jeszcze dodatkowe pytanie :  dodalem w spacerze voba klatki wszystko jest ok w grze normalnie jest ale przez nia przechodze, przenikam przez nia jak ide bezimiennym dla czego tak sie dzieje ?
 

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
dodalem npc przez Gothic NPC Maker
zrobilem tak jak w tutorial bylo i dalej tego kolesia nie ma zreparsowalem skrypty i bledu nie bylo.
 mam jeszcze dodatkowe pytanie :  dodalem w spacerze voba klatki wszystko jest ok w grze normalnie jest ale przez nia przechodze, przenikam przez nia jak ide bezimiennym dla czego tak sie dzieje ?
Ponieważ nie zaznaczyłeś opcji w spacerze do obiektu. Tutaj masz co i jak http://themodders.org/index.php?/topic/8949-nieprzenikalne-voby/
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry